Inlägg från: Anonym (Varningsklocka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varningsklocka)

Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?

Han verkar sjuk på flera sätt, men just där med hockeyn är det tyvärr du som måste inse att andra människor har ett liv som kanske går före dig ibland. Oavsett så behöver du bryta med honom.Han har såååå många issues!

• Anonym (Varningsklocka)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 11:28:54 följande:

Ja alltså igår blev jag ju riktigt arg. Jag har avsatt min fredag för att träffa honom och han börjar prata om en polare. Ibland känns det som att han är som ett litet barn helt ärligt. Typ går till mataffären för att handla saker till köttfärssås och spaghetti och sedan går förbi glassfrysen och typ går hem med glass istället och det där med köttfärssåsen kan man ta en annan gång. 

Sedan att ha sånna erektionsproblem och då börja dra upp vad han och hans mamma pratar om angående detta. Vilken 34 åring pratar om sina problem med stånd med sin mamma? Vem söker inte hjälp för detta tidigare. Alltså visst om man är under 20 eller typ max 24. Men om man fortfarande inte fått till ett samlag vid 34 kan man ju fundera vad som är fel? 

Ok, men hade ni bestämt något eller såg du till att ha fredagen fri på eget initiativ? För om du ville träffa honom så kunde du ha frågat innan. Annars har jag märkt att killar gör planer på egen hand. Fast det brukar också betyda att de inte har så starkt intresse av att ses om de inte frågar tjejen först om att ses när man är ledig.

Ja, rent mentalt är han nog som ett litet barn som fortfarande hänger mamma i kjolarna. Exakt, VEM diskuterar sitt stånd och sexliv med sin mamma?? Ja, det finns undantag men oftast tyder det på något sjukt. Och de är alldeles för nära ändå med tanke på att han sover över där osv. Nä, lämna den där snabbast möjligt. Skicka ett sms nu på en gång och avrunda. Lika bra faktiskt. Och sedan kanske du kan gå ut ikväll och roa dig istället för att tänka på en sån mupp :)
Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?