• Anonym (Mimmi)

Ser yngre ut?

Underhållande att så många (speciellt kvinnor) tror att de ser så unga ut.
    Högst sannolikt stämmer det inte på de flesta.

Om majoriteten skulle se yngre ut än sin faktiskt ålder så är det inte utseendet som är ungdomligt utan uppskattningsförmågan som är kass.

Eller vad tror ni?
  • Svar på tråden Ser yngre ut?
  • Freddie K
    Anonym skrev 2024-10-26 15:21:40 följande:
    Visst kan det vara så.
    Dock upplever jag inte att män briljerar med det på samma sätt.

Män är mer som "det är som det är" och sen är det bra.
    Ja, men det stämmer nog. Kvinnorna känns som att de spelar lite på det. Inget ont om det, men.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym skrev 2024-10-26 15:12:55 följande:

Du har helt rätt ts, och denna tråd börjar genast med att bevisa din tes.

Eller hur, jag sitter här och småskrattar!
  • Anonym (Mimmi)
    Freddie K skrev 2024-10-26 15:23:30 följande:
    Ja, men det stämmer nog. Kvinnorna känns som att de spelar lite på det. Inget ont om det, men.
    Fast det blir lätt patetiskt.
    I synnerhet som anonym på nätet.

Jag kan påstå att jag är astronaut, motbevisa det gärna. Flört
  • Freddie K
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-10-26 15:25:16 följande:
    Fast det blir lätt patetiskt.
    I synnerhet som anonym på nätet.

Jag kan påstå att jag är astronaut, motbevisa det gärna. Flört
    Jo, du har rätt.

Jag kan påstå att jag är en kinesisk cirkusartist. Bevisa mig fel. :-P.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Blåjeans)

Anledningen till att jag tror att jag ser ung ut är... att folk säger det, helt enkelt.

Får alltid höra att folk tror att jag är tio år yngre än jag är.

Ibland undrar jag om det beror på att jag inte försöker göra mig yngre. Sminkar mig diskret, aldrig gjort några ingrepp, färgar inte ens håret. Men tar ganska bra hand om mig. Rör ganska mycket på mig, äter bra mat, sover ordentligt. 

Hade det inte varit för andras kommentarer vet jag inte om jag hade haft bilden av mig själv som ungdomlig. Jag ser ju mitt eget åldrande.

• Anonym (Mimmi)

Tråden fortsätter att bevisa sig själv... vilket var mitt mål.

• Anonym (Em)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-10-26 15:58:00 följande:

Tråden fortsätter att bevisa sig själv... vilket var mitt mål.

Är ju inte direkt ovanligt att se yngre ut. På samma sätt som att en andel ser äldre ut än sin ålder. Inte säkert att alla ljuger eller missbedömer bara för att de är anonyma.
  • Anonym
    Anonym (Em) skrev 2024-10-26 16:06:11 följande:
    Är ju inte direkt ovanligt att se yngre ut. På samma sätt som att en andel ser äldre ut än sin ålder. Inte säkert att alla ljuger eller missbedömer bara för att de är anonyma.
    För att citera ts.

(Fast visst är det fint att drömma... speciellt på dagen?)

"Om majoriteten skulle se yngre ut än sin faktiskt ålder så är det inte utseendet som är ungdomligt utan uppskattningsförmågan som är kass."

Eller för den delen se äldre ut. Så länge inte majoriteten bedöms relevant så är uppskattningsförmågan kass.
  • Anonym (Em)
    Anonym skrev 2024-10-26 16:26:34 följande:
    För att citera ts.

(Fast visst är det fint att drömma... speciellt på dagen?)

"Om majoriteten skulle se yngre ut än sin faktiskt ålder så är det inte utseendet som är ungdomligt utan uppskattningsförmågan som är kass."

Eller för den delen se äldre ut. Så länge inte majoriteten bedöms relevant så är uppskattningsförmågan kass.
    Fast vem har sagt att majoriteten tycker att de ser yngre ut ens på internet? Man får ju tänka på vems svar man drar till sig med ens ts. Hade jag inte haft erfarenhet av att ha sett yngre ut hade jag ju inte kommenterat 
  • Anonym (Ser gammal ut)

Själv är jag 32 och brukar snarare bli tagen för att vara en bra bit över 40. Alltid jämt. Jättekul 

Svar på tråden Ser yngre ut?