Xenia skrev 2024-11-16 13:01:33 följande:
Ninni tycks verkligen skratta hela tiden. Jag finner det irriterande, men Nicklas gillar det, han blir glad av det. Undrar om hon skrattar så för att hon är så lycklig över att ha funnit kärleken. Eller om hon är nervös. Inte hur det ska gå med Nicklas, de är uppenbart skapta för varann. Utan över alla kameror.
Nicklas åas pratar med sävlig och entonig röst, det är också smått irriterande.
Men det är samtidigt så positivt med ett par som har funnit varandra och där framtiden verkar ljus. Det kanske blir tråkig teve utan drama, men det är samtidigt så gulligt med lycklig kärlek, att programmet iaf har fungerat för dem.
Selma skrattar också väldigt mycket, men där tror jag verkligen det beror på nervositet och osäkerhet. Bara det att hon trodde att blombuketten inte var till henne utan något Andreas fått. Samtidigt tyckte jag hon var nedlåtande mot Järvsö, det var så litet. Känns definitivt inte som att hon kommer att flytta till honom.
Så var det mesige Adam och otrevliga Elsa. Där steg tydligen Adam i hennes aktning efter att de legat med varandra. Hon förväntade sig dåligt eller ok, men det var "amazing", berättade hon för sin syster.
Vet män om hur kvinnor recenserar deras prestationer i sängen när de pratar med sina väninnor? Gör män likadant själva när de snackar med sina kompisar?
Hursomhelst började man tro att Elsa nu fick kärlekskänslor för Adam (särskilt när hon sett hans fina kontor också). Men så säger hon i slutet att hon är rädd för att såra Adam när de ska besluta sig om de ska fortsätta eller inte. Hon verkar tydligen helt inställd på att inte fortsätta ara gift med honom.
Finner det också irriterande med Ninnis skratt, men känner Niklas att han fixar det så är det ju bra. De är ju en bra match och verkar se saker på samma sätt i livet. Niklas är ju lite loj men kanske är det det Ninni behöver, en lugn stabil man som inte svänger ut sina känslor.
Elsa känns ju rätt ytlig och går mycket på prestationer om hon får kärlekskänslor för en partner, inte personlighet. Så frågan är om Adam nöjer sig med det eller om det kommer skita sig mellan dom.