• Anonym (Maja)

Varför köpa skit på dollarstore

Jag förstår verkligen inte varför människor stöttar kedjan dollarstore, när det rapporterats om att deras produkter innehåller cancerframkallande ämnen?! De har fått kritik för det länge trots det säljer de varor proppade med farliga ämnen, och folk köper ändå deras saker pga låga priser. Värst är väl de som har barn, som gillar sakerna och håller på med det.

ni som handlar där- varför gör ni det?Vet ni inte vad ni köper eller struntar ni i att det är usla produkter?

tänker på halloween etc, ett skelett som låter å lyser för ca 100 kronor måste väl ingen ha

• Svar på tråden Varför köpa skit på dollarstore
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Em)
    Krutpung skrev 2024-10-23 08:54:28 följande:
    Det är väl ingen som inte förstår?
    Personen förstår inte att hen stöttar dollarstore genom att handla duschcremen där, så jo
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Em)
    Krutpung skrev 2024-10-23 09:40:47 följande:
    Och "personen" i fråga är inte jag, då?
    Okej, du verkar inte förstå det
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Em) skrev 2024-10-23 09:49:48 följande:
    Okej, du verkar inte förstå det
    Håller helt med. Använder man nedanstående som argument har man ju inte förstått frågan ...
    Krutpung skrev 2024-10-22 13:19:16 följande:
    Vad är det med Barnängen på Dollarstore som är värre än Barnängen på ICA?
    Att däremot använda "jag skiter i vilket" eller "för mig är priset viktigare än det moraliska" som förklaring är relevant. 
  • Anonym (Ja)
    Krutpung skrev 2024-10-23 10:20:54 följande:
    Jodå. Vi pratar om helt olika saker. Du förstår inte vad jag menar.
    Exakt! Du pratar om nåt annat än det em pratar om; dvs, du svarar em med nåt som inte är relevant för det hen sa. Och så undrar du över varför hon tror att du inte förstår ...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför köpa skit på dollarstore