• Anonym (UB)

Telefonsex eller sexting

Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?

Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.

• Svar på tråden Telefonsex eller sexting
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-27 13:08:23 följande:
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
    Ingen 6chatt.
  • Sorka

Sexting tycker jag är väldigt upphetsande pga spänningen 😃

• Meddelande borttaget
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-27 13:08:23 följande:
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
    Hur har det gått, provat ännu?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kenny)
    Kalle41 skrev 2024-11-11 12:05:09 följande:

Mm jag går igång på att prata sex eller däromkring med okänd kvinna, lyssna och fantisera.. mer upphetsande än man tror😊

Ja, och även fantisera i tfn med en anonym man, om att vi har sex med samma kvinna eller fyrkant. Jag är hetero men nyfiken.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Man 78
    Anonym (Upphetsande) skrev 2025-01-12 15:54:26 följande:

Jag (kvinna) har ett gammalt kk sen snart 20 år tillbaka som jag fortfarande i perioder har sexting med. Jag vill ofta ha mer sex än min man så det här är väl ett sätt att leva ut lite. Känns som otrohet vissa gånger men ibland mer oskyldigt. Vi pratar ofta om saker vi hade gjort om vi skulle setts. Vi har ju också ett förflutet så vi vet ju vad vi går för. Men att få en bild eller en filmsnutt med sperma på hans kuk och en t.ex. med typ ?tack för hjälpen i mina tankar? är ju otroligt upphetsande. Bekräftelse kanske. 

Tycker ändå det är rätt vanligt att kvinnor gillar att se kukbilder eller sprutklipp från någon de har eller har haft en form av relation med. Mindre kul från random kille dock. Samma sak för mig, att se någon bli kåt och komma för min skull är ju både bekräftande och upphetsande. Speciellt tidigare eftersom jag också hade ett rätt dåligt sexliv i min relation och behövde annat utlopp. 
  • Anonym (Upphetsande)
    Man 78 skrev 2025-01-12 16:52:38 följande:
    Tycker ändå det är rätt vanligt att kvinnor gillar att se kukbilder eller sprutklipp från någon de har eller har haft en form av relation med. Mindre kul från random kille dock. Samma sak för mig, att se någon bli kåt och komma för min skull är ju både bekräftande och upphetsande. Speciellt tidigare eftersom jag också hade ett rätt dåligt sexliv i min relation och behövde annat utlopp. 

Nej från vem som helst skulle det nog inte va lika upphetsande. Drömmer många gånger om att ha sex med den här mannen. Han gav mig fantastiska fontän orgasmer som tyvärr inte min man kan. Drömmer ofta om att träffa honom i smyg ute nånstans och komma hem nyknullad.. Och det är väl ungefär sånt vi skriver också. Och i fantasin känns det okej. 

Min man och jag har bra sex, dock lite för sällan enligt mig 

• Sharpshooter
    Anonym (Upphetsande) skrev 2025-01-12 17:40:18 följande:

Nej från vem som helst skulle det nog inte va lika upphetsande. Drömmer många gånger om att ha sex med den här mannen. Han gav mig fantastiska fontän orgasmer som tyvärr inte min man kan. Drömmer ofta om att träffa honom i smyg ute nånstans och komma hem nyknullad.. Och det är väl ungefär sånt vi skriver också. Och i fantasin känns det okej. 

Från vem som helst funkar inte, sen kan man ju inte skriva eller prata med vem som helst heller. Det måste ju klicka där också.
  • Anonym (Upphetsande)
    Sharpshooter skrev 2025-01-12 18:33:41 följande:
    Från vem som helst funkar inte, sen kan man ju inte skriva eller prata med vem som helst heller. Det måste ju klicka där också.
    Nej kemi måste det ju finnas oavsett 
  • Man 78
    Anonym (Upphetsande) skrev 2025-01-12 17:40:18 följande:

Lätt hänt att tänka tillbaka på gamla knull, som med det mesta som ligger bakåt i tiden är det lätt att bara minnas allt bra, några skulle säkert inte alls bli bra idag men minnena är kul. 

Tur ni har bra sex när ni väl har det i alla fall, ett icke fungerande sexliv kan annars sänka en relation har jag insett, om någon av parterna tycker det är viktigt vill säga. Såklart är det mer som spelar in men nu var det ju i ett sexforum vi diskuterar så. 
  • Meddelande borttaget
  • AndersP

Sexchatt med en okänd fungerar utmärkt. Kemin och känslan byggs upp under chatten även om man börjar som två okända. Det är ju där spänningen finns. Lämpligt är ju någon form av rollspel som övergår i något mer rent sexuellt och ohämmat. Skönt sätt att få utlopp för lite kåthet. Gäller bara att hitta person och chattforum. Wordfeud överraskade lite där med en kvinna...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Telefonsex eller sexting