• Gaskarl

Telefonsex eller sexting

Jag tycker det är enormt upphetsande att bara "ha sällskap" av en kvinna i andra ändan av luren, självklart vet hon mitt läge och vad jag gör, bara att höra hennes andning gör mig superupphetsad. Har aldrig haft videosekvenser, idag kan man ju ha distanssex på så många sätt.

• Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-24 14:34:32 följande:
    Roligt att höra! Du förväntar dig inte att hon gör detsamma?
    Brukar du få nakenbilder?
    Vissa har svårt att prata om sex, så intensivt och fantasifullt, men lyssnar gärna. Nej, jag förväntar mig inte något, men allt ska ske i samtycke, även chatt och tele6.
    Det har hänt att jag fått nakenbilder.
  • Gaskarl
    Anonym (Kenny) skrev 2024-10-24 15:38:51 följande:
    Hur får du kontakt med kvinnor som vill telechatta anonymt?
    I mitt fall så är det inte anonyma kvinnor, det är något som hänt efter en längre kontakt.
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:12:03 följande:
    Ok! 🙂
    Hurså, varför undrar du?
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:25:23 följande:
    Dels tycker jag det är intressant rent generellt och sedan lite vad man kanske förväntar sig. Själv skulle jag inte göra nåt jag inte ville, men ändå intressant att höra att bara tex närvaro av en annan person kan vara upphetsande/tillfredsställande.
    Väldigt upphetsande, iaf för mig. De gånger det hänt har det varit med en kvinna jag känner, hon vet att jag gillar henne, vi kan prata om allt, vänner.
    Jag vet att hon inte är den personen som snackar sex på det viset, men att få berätta för henne, fantisera och höra hennes andning, är ju ett gensvar..
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:25:23 följande:
    Dels tycker jag det är intressant rent generellt och sedan lite vad man kanske förväntar sig. Själv skulle jag inte göra nåt jag inte ville, men ändå intressant att höra att bara tex närvaro av en annan person kan vara upphetsande/tillfredsställande.
    Sedan har jag även skickat filmsnuttar i realtid under mina sessioner till hon på andra sidan..PM om du vill?Och fått både bilder och film tillbaka, underbart sätt att leka på.
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-27 13:08:23 följande:
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
    Skriv du, intressant ämne ju.
  • Gaskarl
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
    Ingen 6chatt.
  • Gaskarl
    Hur har det gått, provat ännu?
Svar på tråden Telefonsex eller sexting