• Anonym (UB)

Telefonsex eller sexting

Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?

Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.

• Svar på tråden Telefonsex eller sexting
  • Fjäril kär

Ska man ha upplevelsen komplett handlar det ju om att man pratar med varandra en längre tid och bygger upp en spänning och upphetsning som sen mynnar ut i just telefonsex eller rent porrig text ,man kan för all del gå live i videosamtal också .

Att man inte träffas betyder ju inte att man inte känner varandra.  Att man gör så med random okänd är ovanligt. 

Det vanligaste skälet till att man inte ses är för att en/båda är upptagen eller att man har avstånd mellan sig eller av andra skäl inte är dejtbara .

• Anonym (UB)
    Fjäril kär skrev 2024-10-21 12:15:30 följande:

Ska man ha upplevelsen komplett handlar det ju om att man pratar med varandra en längre tid och bygger upp en spänning och upphetsning som sen mynnar ut i just telefonsex eller rent porrig text ,man kan för all del gå live i videosamtal också .

Att man inte träffas betyder ju inte att man inte känner varandra.  Att man gör så med random okänd är ovanligt. 

Det vanligaste skälet till att man inte ses är för att en/båda är upptagen eller att man har avstånd mellan sig eller av andra skäl inte är dejtbara .

Tack för svar! Jag dömer inte utan är bara nyfiken. Själv får jag inte ut så mycket av det, utan blir snarare frustrerad om det inte leder till nåt riktigt. 

Jag förstår anledningen, att man kan vara upptagen eller ha långt avstånd, men fortfarande inte riktigt vad som fås ut av det 🙂
  • Fjäril kär
    Anonym (UB) skrev 2024-10-21 12:41:43 följande:
    Tack för svar! Jag dömer inte utan är bara nyfiken. Själv får jag inte ut så mycket av det, utan blir snarare frustrerad om det inte leder till nåt riktigt. 

Jag förstår anledningen, att man kan vara upptagen eller ha långt avstånd, men fortfarande inte riktigt vad som fås ut av det 🙂
    Det man får ut är väl en stunds tillfredsställelse. Om man nu ska onanera kan man väl lika gärna göra det tillsammans liksom.. 
    Det är ett sätt att pysa ut längtan och frustration.  
  • Sharpshooter

Det kan ju vara helt underbart med telefonsex, även med någon  man inte känner, men det gäller ju att det klickar och att man är på samma våglängd...... ungefär som vid riktigt sex, även om det inte går att jämföra såklart.
    Det samma gäller sexting.

• Anonym (UB)

Tack för svar! 

• Sharpshooter
    Fjäril kär skrev 2024-10-21 14:02:00 följande:
    Det man får ut är väl en stunds tillfredsställelse. Om man nu ska onanera kan man väl lika gärna göra det tillsammans liksom.. 
    Det är ett sätt att pysa ut längtan och frustration.  
    Exakt! Sen är det ju otroligt upphetsande att höra en kvinna njuta......
    Med rätt person är det underbart.
  • Anonym (UB)
    Sharpshooter skrev 2024-10-21 17:53:55 följande:
    Exakt! Sen är det ju otroligt upphetsande att höra en kvinna njuta......
    Med rätt person är det underbart.
    Tycker det är härligt bara att hörs positiva åsikter.

Måste bara förtydliga. Jag kan också tycka jättemycket om det, med någon jag tycker om/är tänd på. Men blir frustrerad om det aldrig går till riktig sex senare med den personen 🙂
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-21 19:56:56 följande:
    Tycker det är härligt bara att hörs positiva åsikter.

Måste bara förtydliga. Jag kan också tycka jättemycket om det, med någon jag tycker om/är tänd på. Men blir frustrerad om det aldrig går till riktig sex senare med den personen 🙂
    Absolut, det kan vara frustrerande!!
    Men samtidigt spännande att njuta med någon man inte vet vem det är....... eller var.. 
  • Anonym (Kenny)
    Sharpshooter skrev 2024-10-21 20:31:34 följande:
    Absolut, det kan vara frustrerande!!
    Men samtidigt spännande att njuta med någon man inte vet vem det är....... eller var.. 
    Haft anonym chattsex ganska mycket, och några gånger telesex. Det har varit med andra män, fast jag är hetero. Vi har haft rollspel och onanerat. Lite skämmigt och ganska skönt.

Det är ett sätt att upprätthålla mitt sexliv utan att vara otrogen mot frun. Jag vill lite oftare än hon. 
  • Anonym (?)

Har egentligen bara haft tele-sex en gång med en tjej jag dejtade på distans för typ 10 år sedan.
    Hon hade varit hemma hos en väninna och fått i sig lite vin. Jag såg ju på displayen att det var hon som ringde och svarade. 
    Hon sa inget men jag hörde på andhämtningen och hennes stön vad hon gjorde.
    Jag började köra lite dirty-talk om vad jag skulle göra med henne om jag var där.
    Slutade med att jag fick höra henne komma ordentligt samtidigt som jag avslutade mig själv.
    Riktigt upphetsande vilket jag inte trott innan.

Svar på tråden Telefonsex eller sexting