Telefonsex eller sexting
Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?
Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.
Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?
Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.
Ska man ha upplevelsen komplett handlar det ju om att man pratar med varandra en längre tid och bygger upp en spänning och upphetsning som sen mynnar ut i just telefonsex eller rent porrig text ,man kan för all del gå live i videosamtal också .
Att man inte träffas betyder ju inte att man inte känner varandra. Att man gör så med random okänd är ovanligt.
Det vanligaste skälet till att man inte ses är för att en/båda är upptagen eller att man har avstånd mellan sig eller av andra skäl inte är dejtbara .
Ska man ha upplevelsen komplett handlar det ju om att man pratar med varandra en längre tid och bygger upp en spänning och upphetsning som sen mynnar ut i just telefonsex eller rent porrig text ,man kan för all del gå live i videosamtal också .
Att man inte träffas betyder ju inte att man inte känner varandra. Att man gör så med random okänd är ovanligt.
Det vanligaste skälet till att man inte ses är för att en/båda är upptagen eller att man har avstånd mellan sig eller av andra skäl inte är dejtbara .
Det kan ju vara helt underbart med telefonsex, även med någon man inte känner, men det gäller ju att det klickar och att man är på samma våglängd...... ungefär som vid riktigt sex, även om det inte går att jämföra såklart.
Det samma gäller sexting.
Tack för svar!
Har egentligen bara haft tele-sex en gång med en tjej jag dejtade på distans för typ 10 år sedan.
Hon hade varit hemma hos en väninna och fått i sig lite vin. Jag såg ju på displayen att det var hon som ringde och svarade.
Hon sa inget men jag hörde på andhämtningen och hennes stön vad hon gjorde.
Jag började köra lite dirty-talk om vad jag skulle göra med henne om jag var där.
Slutade med att jag fick höra henne komma ordentligt samtidigt som jag avslutade mig själv.
Riktigt upphetsande vilket jag inte trott innan.