• Anonym (UB)

Telefonsex eller sexting

Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?

Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.

• Svar på tråden Telefonsex eller sexting
  • Anonym (UB)
    Freddie K skrev 2024-10-25 07:30:28 följande:

Det kan vara riktigt trevligt med sexting eller telefonsex. Speciellt om det är med någon man känner irl och tycker om. Det är ju också rätt spännande ibland. 

Ja, för mig personligen skulle det vara svårt/inte ge nåt, om det var vem som helst.
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:12:03 följande:
    Ok! 🙂
    Hurså, varför undrar du?
  • Anonym (UB)
    Gaskarl skrev 2024-10-25 10:16:25 följande:
    Hurså, varför undrar du?
    Dels tycker jag det är intressant rent generellt och sedan lite vad man kanske förväntar sig. Själv skulle jag inte göra nåt jag inte ville, men ändå intressant att höra att bara tex närvaro av en annan person kan vara upphetsande/tillfredsställande.
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:25:23 följande:
    Dels tycker jag det är intressant rent generellt och sedan lite vad man kanske förväntar sig. Själv skulle jag inte göra nåt jag inte ville, men ändå intressant att höra att bara tex närvaro av en annan person kan vara upphetsande/tillfredsställande.
    Väldigt upphetsande, iaf för mig. De gånger det hänt har det varit med en kvinna jag känner, hon vet att jag gillar henne, vi kan prata om allt, vänner.
    Jag vet att hon inte är den personen som snackar sex på det viset, men att få berätta för henne, fantisera och höra hennes andning, är ju ett gensvar..
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:25:23 följande:
    Sedan har jag även skickat filmsnuttar i realtid under mina sessioner till hon på andra sidan..PM om du vill?Och fått både bilder och film tillbaka, underbart sätt att leka på.
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:11:03 följande:
    Förstår, och håller helt med 🙂
    Trevligt....
    Gäller ju bara att hitta rätt person.....*blink blink*
  • Anonym (UB)
    Sharpshooter skrev 2024-10-25 11:30:35 följande:
    Trevligt....
    Gäller ju bara att hitta rätt person.....*blink blink*
    Ja 🙂
  • Anonym (UB)
    Gaskarl skrev 2024-10-25 10:46:54 följande:
    Sedan har jag även skickat filmsnuttar i realtid under mina sessioner till hon på andra sidan..PM om du vill?Och fått både bilder och film tillbaka, underbart sätt att leka på.
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
  • Gaskarl
    Anonym (UB) skrev 2024-10-27 13:08:23 följande:
    Menar du pm för att prata vidare om det här? 😉 Det kan jag göra, men är inte ute efter någon merbatt sexchatta med 🙂
    Skriv du, intressant ämne ju.
  • Gaskarl
    Ingen 6chatt.
  • Sorka

Sexting tycker jag är väldigt upphetsande pga spänningen 😃

• Meddelande borttaget
  • Gaskarl
    Hur har det gått, provat ännu?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kenny)
    Kalle41 skrev 2024-11-11 12:05:09 följande:

Mm jag går igång på att prata sex eller däromkring med okänd kvinna, lyssna och fantisera.. mer upphetsande än man tror😊

Ja, och även fantisera i tfn med en anonym man, om att vi har sex med samma kvinna eller fyrkant. Jag är hetero men nyfiken.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mas67)

Någon som testat sidan : https://lustenshus.se/index.html 
    det är gratis men jag vet inte hur mycket aktivitet det är där , men det är ju användarna som gör sidan såklart . 

Svar på tråden Telefonsex eller sexting