• Anonym (UB)

Telefonsex eller sexting

Bara en ärlig fråga och absolut inget dömande, men vad får man ut av det?

Alltså, får ut av att BARA ha det, och aldrig träffa personen i fråga på riktigt? Jag menar inte som "komplement" eller förspel till riktig sex.

• Svar på tråden Telefonsex eller sexting
  • Anonym (UB)
    Sharpshooter skrev 2024-10-21 20:31:34 följande:
    Absolut, det kan vara frustrerande!!
    Men samtidigt spännande att njuta med någon man inte vet vem det är....... eller var.. 
    Vet inte om jag kanske är lite för blyg och kanske tror att mannen ska bli besviken om jag inte gör "tillräckligt". Nakenbilder och "snuskig" text har jag inga problem med, men typ filma eller har jag svårare för och visa om jag också onanerar. 
  • Anonym (UB)
    Anonym (UB) skrev 2024-10-24 10:15:16 följande:
    Vet inte om jag kanske är lite för blyg och kanske tror att mannen ska bli besviken om jag inte gör "tillräckligt". Nakenbilder och "snuskig" text har jag inga problem med, men typ filma eller har jag svårare för och visa om jag också onanerar. 
    Kanske delvis är där skon klämmer för mig.
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-24 12:09:33 följande:
    Kanske delvis är där skon klämmer för mig.
    Du ska ju göra det som du vill och känner är rätt, inte för mannens skull.
    Skriva är också spännande och upphetsande.
    Bilder kan vara trevligt......Filma är ju lite mer avancerat och utmanande,så jag förstår vad du menar.
  • Gaskarl

Jag tycker det är enormt upphetsande att bara "ha sällskap" av en kvinna i andra ändan av luren, självklart vet hon mitt läge och vad jag gör, bara att höra hennes andning gör mig superupphetsad. Har aldrig haft videosekvenser, idag kan man ju ha distanssex på så många sätt.

• Anonym (UB)
    Sharpshooter skrev 2024-10-24 13:15:01 följande:
    Du ska ju göra det som du vill och känner är rätt, inte för mannens skull.
    Skriva är också spännande och upphetsande.
    Bilder kan vara trevligt......Filma är ju lite mer avancerat och utmanande,så jag förstår vad du menar.
    Ja, tack för svaret!
  • Anonym (UB)
    Gaskarl skrev 2024-10-24 13:42:38 följande:

Jag tycker det är enormt upphetsande att bara "ha sällskap" av en kvinna i andra ändan av luren, självklart vet hon mitt läge och vad jag gör, bara att höra hennes andning gör mig superupphetsad. Har aldrig haft videosekvenser, idag kan man ju ha distanssex på så många sätt.

Roligt att höra! Du förväntar dig inte att hon gör detsamma?
    Brukar du få nakenbilder?
  • Anonym (Jo)

Tja vad ska man säga... Orgasmer är väl trevligt att få, liksom?

• Anonym (UB)
    Fjäril kär skrev 2024-10-21 12:15:30 följande:

Ska man ha upplevelsen komplett handlar det ju om att man pratar med varandra en längre tid och bygger upp en spänning och upphetsning som sen mynnar ut i just telefonsex eller rent porrig text ,man kan för all del gå live i videosamtal också .

Att man inte träffas betyder ju inte att man inte känner varandra.  Att man gör så med random okänd är ovanligt. 

Det vanligaste skälet till att man inte ses är för att en/båda är upptagen eller att man har avstånd mellan sig eller av andra skäl inte är dejtbara .

Hur länge är lång tid? Är det då "planerat" innan att det ska bli sexchatt, eller har 2 människor blivit intresserade av varandra och så råkar det bli sexchatt efter ett tag?
  • Anonym (Kenny)
    Gaskarl skrev 2024-10-24 13:42:38 följande:

Hur får du kontakt med kvinnor som vill telechatta anonymt?
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Kenny) skrev 2024-10-24 15:38:51 följande:
    Hur får du kontakt med kvinnor som vill telechatta anonymt?
    Det finns massor med appar och sidor för personer som söker kontakt med andra, vissa mer inriktade på sex än andra.
Svar på tråden Telefonsex eller sexting