Inlägg från: Sharpshooter |Visa alla inlägg
  • Sharpshooter

Telefonsex eller sexting

Det kan ju vara helt underbart med telefonsex, även med någon  man inte känner, men det gäller ju att det klickar och att man är på samma våglängd...... ungefär som vid riktigt sex, även om det inte går att jämföra såklart.
    Det samma gäller sexting.

• Sharpshooter
    Fjäril kär skrev 2024-10-21 14:02:00 följande:
    Det man får ut är väl en stunds tillfredsställelse. Om man nu ska onanera kan man väl lika gärna göra det tillsammans liksom.. 
    Det är ett sätt att pysa ut längtan och frustration.  
    Exakt! Sen är det ju otroligt upphetsande att höra en kvinna njuta......
    Med rätt person är det underbart.
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-21 19:56:56 följande:
    Tycker det är härligt bara att hörs positiva åsikter.

Måste bara förtydliga. Jag kan också tycka jättemycket om det, med någon jag tycker om/är tänd på. Men blir frustrerad om det aldrig går till riktig sex senare med den personen 🙂
    Absolut, det kan vara frustrerande!!
    Men samtidigt spännande att njuta med någon man inte vet vem det är....... eller var.. 
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-24 12:09:33 följande:
    Kanske delvis är där skon klämmer för mig.
    Du ska ju göra det som du vill och känner är rätt, inte för mannens skull.
    Skriva är också spännande och upphetsande.
    Bilder kan vara trevligt......Filma är ju lite mer avancerat och utmanande,så jag förstår vad du menar.
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-24 14:55:46 följande:
    Hur länge är lång tid? Är det då "planerat" innan att det ska bli sexchatt, eller har 2 människor blivit intresserade av varandra och så råkar det bli sexchatt efter ett tag?
    Jag tycker att det är spännande att man inte vet vad som skall hända, eller när det blir lite oväntat, att man glider in på ämnet när man chattar tex. Det får ju inte vara för rakt på.... om du förstår. ;)
  • Sharpshooter
    Anonym (UB) skrev 2024-10-25 10:11:03 följande:
    Förstår, och håller helt med 🙂
    Trevligt....
    Gäller ju bara att hitta rätt person.....*blink blink*
Svar på tråden Telefonsex eller sexting