• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:33:39 följande:

Tror inte det är implantion, tror jag upprörde tappen för jag var där och kände. Jag kände ju hur något ?sprack? som en bubbla liksom, och sedan var det lite rött i kombo med flytning.

Nä, kommer inte mer än. Ingen stor blödning utan väldigt lite bara! Kommer inte i trosorna, det stannar typ kvar inuti slidan. 

Förstår, måste vara så jobbigt 😕

Kroppen är så skum verkligen, ingen aning om vad de kan vara.. 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:35:08 följande:
    Jag vill vänta och se om mensen kommer imorgon, så tätt inpå ju 🥰 Kommer den inte imorgon så kommer jag testa på lördag! 
    Yes gör så, men blir typ stressad åt dig haha de kliar i mina fingrar 😂
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:37:23 följande:

Det blöder alltså bara vid livmodertappen, men det kommer inte ut någon hittills! Tror nog det är ett bra tecken kanske? 

Tycker jag oxå de låter som ett bra tecken 😍
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 22:15:31 följande:

Misstänker att mensen kom, kommer mer och mer blod tyvärr :( ÄL ca den 13e så ett bra tag kvar isåfall..

nej va tråkigt :( 

• Pandan14

Ni som tempar/har tempat, kan ni hjälpa mig o se hur mitt diagram ser ut, om de ser ?rätt? ut.. positiv cb äl test 27 om de har betydelse 

• Pandan14
    Pandan14 skrev 2024-11-01 06:12:45 följande:

Ni som tempar/har tempat, kan ni hjälpa mig o se hur mitt diagram ser ut, om de ser ?rätt? ut.. positiv cb äl test 27 om de har betydelse 

Glömde ju bilden 🤦🏽?♀️
  • Pandan14

Kan ju så tydligt se att andra som tempar får en baslinje men de har inte kommit någon på min för man ska väll inte lägga till de själv? Premom appen

• Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-11-01 06:36:48 följande:

Det blev en födelsedagspresent för vår del🤯 
    Ååhh!! Stort stort grattis 😍😍
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-01 17:34:34 följande:

Någon som testat bisolvon? Kan det verkligen hjälpa, vad gör det isåfall? ❤️

Något jag reflekterat över är att jag hade mer äl flytningar när jag plussade med sonen. Kan det ha någon påverkan, kan man öka dessa på något sätt? Numera är det mest vattniga och pyttelite älflytning (iaf vad jag märkt av), får fram någon bro som jag hittar i mig haha. Sist kom det ut i trosan. 

Jag va sjuk så åt hostmedcin ett tag i kan säga att det hjälpye verkligen mina flyttningar inför äl 
Svar på tråden BIM November 2024