BIM November 2024
visste inte att utebliven pms berodde på höga halter av progesteron, där lärde du mig något nytt! ☺️ Vi får väl se om pmsen kommer imorgon som ett brev på posten, kanske jinxat det nu 😅
Det har jag också haft!
Ja men dåså, då får det bli en liten överraskning om det blir ett plus! 🥰
Man kan ju hoppas, känns lite 50/50! Alla testen har varit väldigt svaga, i form av en skugga typ. Men känns konstigt att få så många skuggstreck tycker jag 😅
Ser ni?
Sen på bollen här ????
Försöker för ett syskon till vär 2,5åring, kört finska rycket sen förlossningen 😂 (även innan, så ungen blev till)
Började förra månaden men inte direkt helhjärtat. Nu har vi dock legat i runt äl!
Hade en väldigt lång föregående cykel, 39 dagar, aldrig hänt innan. fick även positivt på ett CB tidigt då, som måste varit falskt positivt.
Enligt Flo hade jag äl 23/10 men enligt hälsa på iphone någon gång mellan 23-28. flo visar bim 7/11 hälsa möjlig dag för mens 5/11, förväntad dag 10/11 ????
Så roligt att vissa börja testa positivt nu! Är på äl+1 idag o vill bara att tiden ska gå snabbare 😩😩
Skriver in mig här, för ikväll fick jag min mens.
wow vad mycket som hänt här och det är inte ens november än 😍 stort grattis till alla plus ❤️
Vi är 24 och 25 med en 2åring, försöker nu aktivt få till ett syskon. Gjorde en abort i februari för det funkade inte alls tidsmässigt, fick ett missfall tyvärr när vi smått börjat försöka nu i slutet av september så nu försöker vi igen. Denna gång ska jag ta rosenrot som kommer imorgon varje dag och testa med ÄL test ordentligt.
Angående temp många tar, funkar det med vanlig BRAUN örontemp hahaha?
2/11 - Emzor
2/11 - B3tt4n
5/11 - Anonym (Syskonlängtan)