• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:17:40 följande:

Jag tror det, eller jag plussar inte tidigt iaf haha! Iaf inte sist, då var det väl på bim eller någon dag efter. 

Haha ja, man blir helt förstörd :( 

Men det kan du oxå skilja sig från graviditet till graviditet har jag märkt, testade så olika dom två gångerna jag vart gravid 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:18:58 följande:
    Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅
    Jaa läst om ganska många som fått de, men aldrig fått de och inte heller det där feta strecket utan de ha vart ganska tunt och ljust men ändå positivt 🤷🏽?♀️
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 09:20:56 följande:
    Funderar på att ta ÄL+10 den 10/11 på kvällen, till fars dag 🤩 
    jag har plussat ganska tidigt i tidigare graviditeter. Dudå?
    Tänker också äl+10 fast för mig är de fredag 8/11 och är de negativt tar jag ett nytt test på måndag för sambon vill vara ovetandes (missfallet tog exra hårt på han) 
    blir så otålig 😂
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:22:20 följande:

Glömde tillägga!! 

Kändes i förrigår som att den var påväg, igår kändes det mindre och nu idag är det hittills ingen ?menskänsla?. 

Kan ju vara livmodern som du kände, den växer ju jättemycket direkt som kan kännas som mensvärk 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:24:53 följande:
    Nä, jag funderar om de är jättekänsliga och visar tidigt, och sedan kanske de kommer ut med mensen? Dvs missfall? Ca 50% klarar sig ju inte och kommer ut med mensen. Men bara en spekulation 
    Så kan de mycket väl vara, för det är ju inte alla som vet om att de blir missfall för att man inte kommer upp i hcg nivåerna för testerna innan missfall men om det nu är så att detta är extra känsligt så låter de rimligt 
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 09:42:29 följande:
    Jag är också otålig! Men som tur är har Vi massa inplanerat så det kommer gå fortare hoppas jag :)
    Så bra! är hemma o vabbar så finns inte mycket annat än att bara tänka just nu 😂 men förhoppningsvis så går de fort ändå, får köra på min vanliga strategi att gå upp o kissa innan jag hinner tänka för då är de ju ändå kört så här tidigt 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 10:11:21 följande:

Vet inte om ni ser men nu spökstreck igen? Nu ger jag upp och inväntar mensen!! 😅

Ser tyvärr ingenting på den heller :(
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 10:34:30 följande:
    Bra idé 😍 hur gamla är dina barn?
    Har en son som är 1,5 nu i november och vi ville verkligen ha 2 under 2 men det har de ju inte blivit 🙃 sen har vi försökt i typ 10-11 månader nu så börjar bli galet less på detta 

har du barn sedan innan?
  • Pandan14
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-31 11:28:42 följande:

Asså väntan från ÄL till BIM är ju lång som fan men iallafall lite spännande, men väntan nu andra dagen på mensen till ÄL är ju sååååå tråkig och lång 😂

Håller HELT med 😂😭 är på äl+1-2 och ska vänta ?ända? till 8/11 innan jag kan börja testa 😭
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-10-31 12:42:13 följande:
    Nej, den brukar vara ganska punktlig. Kan diffa med 1-2 dagar, så detta var något nytt 😅
    Låter tyvärr som ett tidigt missfall :(
Svar på tråden BIM November 2024