Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Jag hade jätte mycket äl flytningar igår, väldigt slemmiga, tjocka etc. Men idag är det torrt och troligen äl imorgon. Vart är alla flytningar, kan det komma och gå? Vi hade sex igår så kan flytningarna dragit sig undan med spermierna? 

• Anonym (K Anonym)

När tror ni min äl var? 
    Cykeldag 12 så hade jag massor av äggviteflytningar, igår var de lätt vattniga med små tunna korta ?broar? på ca 1 cm. Äl-test positivt igår på morgonen, livmodertapp högt placerad och öppen.
    Idag knappt flytningar, ännu starkare äl-test men livmodertappen har sjunkit neråt och mindre öppen.
    Såhär har mina test sett ut.

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-11-14 15:29:59 följande:
    Ne men hade gärna haft för tråden bf juli 2025 här på fm är inte alls aktiv 
    Det finns en grupp på facebook för BF Juli 2025 :) 
  • Anonym (K Anonym)

Jag fick JÄTTEONT när jag skulle sova igår de bara högg och sved, var typ som värkar i latensfasen så fick ligga och andas igenom verkligen. Aldrig varit med om liknande, det varade i 10 minuter, fortfarande öm! Främst på höger sida. Jag är på cykeldag 16, min peak var dag 13-14. Har ni någon aning vad det kan ha varit?

• Anonym (K Anonym)
    Anonym (2) skrev 2024-11-15 09:35:52 följande:
    Det kan vara en cysta vid äggstocken, behöver inte vara något farligt men kan ge smärta och i värsta fall vrida äggstocken. Kan vara värt att se om du kan få komma till gynekolog. Jag hade fruktansvärd smärta, såhär i efterhand kan jag tro att äggstocken vreds lite, men blev inte upptäckt förrän några år senare och fick då operera bort cystan och en del skadad vävnad av äggstocken. 

Åh nu blir man ju orolig!! Har alltid äl smärta efter graviditeten vilket jag ej haft innan men har lossat från vänster sida innan, högra gjorde mycket ondare! 

Jag går på rosenrot denna månaden, det kanske spelar in? Fått kraftigare äl har jag märkt

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-11-15 12:22:40 följande:
    Minns att jag fick de med dock minns jag inte hur länge efter äl de va, men jag blev gravid så det kanske är bra 😃
    Åh hoppas, det känns lovande!! Vi hade dock bara samlag i mån & tis men mina flytningar var som mest just i måndags! Nu fick jag en äl flytning på pappret, min äl bör ha varit igår tror jag. Kan det vara rester kvar som kommer ut eller vad sker nu? 🤔
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (2) skrev 2024-11-15 10:59:17 följande:
    Bli inte orolig, det är ofta helt ofarligt men kan vara smärtsamt. Kan ju vara skönt att få en koll hos gyn ändå när man ändå önskar bli gravid ☺️

rosenrot kan säkert spela in också 🙃
    Ja, får kolla om jag inte plussar denna månaden och det är samma smärta nästa månad ☺️
  • Anonym (K Anonym)
    Eost skrev 2024-11-15 13:00:05 följande:
    Spännande! 😃 denna månad fick jag smärta dag 1 och dag 2 efter ä, vilket jag aldrig haft förut. Så hoppas att det är något positivt även för mig 😁
    Jag fick antigen dagen efter eller på äl! Brukar inte få som jag fick igår, kan ha molande men nu var det världens tryck och hugg & strålande smärta 😅
  • Anonym (K Anonym)
    Eost skrev 2024-11-15 13:29:23 följande:
    Nej men samma här! Har aldrig haft så! Hade ont konstant och då och då kom hugg. 😅 håller tummarna för båda oss att det är något bra 😁 
    när har du bim? Jag har bim 22/11 

Nä inte jag heller! Jag brukar ha molande värk men aldrig såhär kraftiga hugg, hoppas det är något! 

Jag har bim 27e ungefär (kan skifta 1-2 dagar), när ska du börja testa? 

• Anonym (K Anonym)
    Väntarpå4an skrev 2024-11-15 19:19:42 följande:
    Min trea gav mig fruktansvärda hugg i livmodern som gjorde att jag sökte vård. Fick reda på att jag va gravid på gyn😅❤️
    Åh!! När kom huggen? ❤️
Svar på tråden BIM November 2024