BIM November 2024
Jag kände på tappen nu och råkade trycka till lite och kom lite blod :((((( Säkert mensen. Fan :(
Jag kände på tappen nu och råkade trycka till lite och kom lite blod :((((( Säkert mensen. Fan :(
Fast om man nu vore gravid är väl den känsligare också? Den släppte ju ifrån rosa flytningar i förrigår vid beröring? Hoppas, men känns tveksamt. Den kändes mer öppen idag tror jag 😭
Kan man verkligen sätta igång mensen av att trycka lite på tappen???? Vad tror ni? 😕
Jag är så dum som känner men kunde inte låta bli :( Men som du säger är det skörare, jag var väldigt försiktig men kändes som en såpbubbla som ?spräcktes? och så kom de lite lite ljusrött blod blandat med flytningar, inte kommit ut när man torkar än dock.
Åh, men såklart det inte var därför! Bara ett dumt sammanträffande :(
Det kommer iaf inte ut något blod än så livmodertappen är nog skörare bara.. Tänk om jag är gravid och det är därför???? Kan man vara det annars med?
Tror inte det är implantion, tror jag upprörde tappen för jag var där och kände. Jag kände ju hur något ?sprack? som en bubbla liksom, och sedan var det lite rött i kombo med flytning.
Nä, kommer inte mer än. Ingen stor blödning utan väldigt lite bara! Kommer inte i trosorna, det stannar typ kvar inuti slidan.
Förstår, måste vara så jobbigt 😕
Det blöder alltså bara vid livmodertappen, men det kommer inte ut någon hittills! Tror nog det är ett bra tecken kanske?