-
Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅Pandan14 skrev 2024-10-31 09:16:14 följande:Jag har aldrig fått spökstreck på nått test.. så jag litar på alla 😅 så lite fel person o fråga kanske.. men jag hade tagit de o litat på de 😁 om de e positivt då hehe
-
Utifrån min förra cykel så skulle mensen kommit igår, men man säger ju generellt 14 dagar så räknar på det nu, dvs 1 dag kvar. Får se om den vill komma eller inte!
-
Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:20:43 följande:
Utifrån min förra cykel så skulle mensen kommit igår, men man säger ju generellt 14 dagar så räknar på det nu, dvs 1 dag kvar. Får se om den vill komma eller inte!
Glömde tillägga!!
Kändes i förrigår som att den var påväg, igår kändes det mindre och nu idag är det hittills ingen ?menskänsla?.
-
Nä, jag funderar om de är jättekänsliga och visar tidigt, och sedan kanske de kommer ut med mensen? Dvs missfall? Ca 50% klarar sig ju inte och kommer ut med mensen. Men bara en spekulationPandan14 skrev 2024-10-31 09:21:24 följande:Jaa läst om ganska många som fått de, men aldrig fått de och inte heller det där feta strecket utan de ha vart ganska tunt och ljust men ändå positivt 🤷🏽?♀️
-
Kan vara! Hoppas!! Känns som mensen borde kommit nu, brukar få mensvärk typ dagen innan bara..Pandan14 skrev 2024-10-31 09:25:18 följande:Kan ju vara livmodern som du kände, den växer ju jättemycket direkt som kan kännas som mensvärk
-
Ingen aning faktisk, den ligger ju på 10 istället för 25 Iaf.Pandan14 skrev 2024-10-31 09:27:00 följande:Så kan de mycket väl vara, för det är ju inte alla som vet om att de blir missfall för att man inte kommer upp i hcg nivåerna för testerna innan missfall men om det nu är så att detta är extra känsligt så låter de rimligt
-
Vet inte om ni ser men nu spökstreck igen? Nu ger jag upp och inväntar mensen!! 😅
-
Nä syndes mer i verkligheten 😅Pandan14 skrev 2024-10-31 10:13:17 följande:Ser tyvärr ingenting på den heller :(
-
Håller helt med!!! Jag är omkring mens +-1 dag och bara vääääntar om den ska komma eller inte 😂Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-31 11:28:42 följande:
Asså väntan från ÄL till BIM är ju lång som fan men iallafall lite spännande, men väntan nu andra dagen på mensen till ÄL är ju sååååå tråkig och lång 😂
-
Vad tråkigt att mensen kom :(h4llon1 skrev 2024-10-31 12:27:23 följande:
här är en med erfarenhet av CB Early som tydligen inte var positivt ???? några dagar efter detta knackade mensen på dörren. Dock typ 8-9 dagar för sent, så den cykeln landade på 39 dagar!!
kan ju dock kanske varit korrekt positivt och att de sen blev väldigt tidigt missfall som kom ut med mensen
Låter möjligt att det kan ha varit tidigt missfall, brukar din mens vara så sen?