Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

BIM November 2024

LinneaSj skrev 2024-11-03 15:34:00 följande:

Jag tror jag hade ägglossning i måndags 28/10. BIM 9/11 (ej uppdaterat listan!)
    Idag (3/11) fick jag en blödning så jag behöver binda. Sista cykeln var 34 dagar så tror inte det är mens en hel vecka tidigt. Men nidblödning 6 dagar efter äl låter tidigt, eller?! 
    Har inga övriga symtom.. lite värk i ländryggen bara.

Har aldrig använt ägglossningtest, vi har samlat varannan dag, minst så ser inte vitsen med tester 😅

Hej!! Nidblödning brukar komma när ägget fäster, så ÄL+6 låter ju helt rimligt! Hoppas du får positivt test om ett år dagar och att blödningen avtar :)
  • Anonym (En till)

GRATTIS alla som har plussat!!! Jag hoppas att vi andra får sälla oss till samma skara i sinom tid 😍

Jag är på ÄL+5 idag och har absolut inga symptom. 😂 

• Anonym (En till)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-04 20:21:43 följande:

GRATTIS alla som har plussat!!! Jag hoppas att vi andra får sälla oss till samma skara i sinom tid 😍

Jag är på ÄL+5 idag och har absolut inga symptom. 😂 

Kan ju även lägga till att likt många andra är jag förkyld och har varit i en vecka nu 😅 har dessutom fått en allergisk reaktion samt svamp i underlivet som är under behandling. Hög glamfaktor 😂😂
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-04 20:24:56 följande:
    Det hoppas jag med 😩 Ne tror nästan jag inbillar mig mitt symtom.. 
    vad har du för symptom? :)
  • Anonym (En till)
    Yasen skrev 2024-11-04 21:10:43 följande:

Nej men gud det var verkligen allt-i-ett haha! Krya på dig! 

Supermario91 skrev 2024-11-04 21:49:44 följande:
    Åh en till sjukling! vi får hoppas att de talar till vår fördel! Men är också inställd på att de kanske inte blir något pga alla mediciner jag äter nu. 

Tack tjejer 🥰
    Hoppas också det! När jag blev gravid med ettan var jag faktiskt också förkyld och drog till med en karatefylla under ägglossningen, och med tvåan hade jag covid så jag ser hoppfullt på resultatet denna månad haha. 😂 
  • Anonym (En till)
    Anonym (Sjukling) skrev 2024-11-04 22:05:23 följande:

Ser att det pratas sjukor och mediciner. Jag fick uvi precis runt ägglossning och den gick inte över förrän efter tredje antibiotikakuren. Tänkte att det självklart var kört pga både infektionen som så plus antibiotika på det. Men icke - gravid blev jag ändå!

Hoppfullt!! Hoppas jag kan komma med ännu en solskenshistoria om någon vecka 😍
  • Anonym (En till)

Här är det ÄL+6 och tempen har ökat ytterligare lite! Tjoho! Inga andra symptom alls. Känns lustigt. Jag brukar ju ha jättemycket symptom. 😂

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-06 05:11:24 följande:

Idag sjönk tempen väldigt mycket.. är de mens som är på g då tro? :(
    Vill inte ge alltför mycket hopp men har läst om ?implantationsdipp? , googla det! Aldrig varit med om det själv dock utan sänkt temp innebär mens för mig ❤️
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-05 23:48:02 följande:

Är på ÄL + 11 idag(tror jag) och jag fick för mig att jag haft symtom jag inte haft innan, tog därför ett gravtest imorse som såklart va negativt. Känner mig så dum som nu slösat på ett test?.
    Haft värk i magen, ömma bröst och varit så känslig. Gråtit lätt dem senaste dagarna och även haft typ PMS (vilket jag i normala fall inte har). Nu ikväll efter jag o sambon myst så började de såklart komma lite rosa spottings, fick det förra månaden också 2 dagar innan mensen 😢
    Blir bara så ledsen, detta va vårt 13e försök så man är duktigt ledsen på att tant röd ska dyka upp varje månad💔

Åh jag känner med dig. Hoppas istället att blödningen beror på sköra slemhinnor och att det inte är spottings ❤️ förhoppningsvis håller sig mensen borta! 
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-06 00:39:37 följande:

Hej! Jag är ny i tråden, har bim 14/15 november och nu (onsdag) är jag på ÄL+6. Detta var ett halvhjärtat första försök, ingen temptagning tyvärr. Vill bara säga att jag är så imponerad över hur alla orkar vänta på att testa :?). Herregud vad dagarna går långsamt!!! tror mig känna symtom ena dagen, men är ännu räddare att det bara är för att jag vill så mycket :?)!

Hej!! Kul vi ligger helt lika i cykeln då du och jag! vi är på fjärde försöket men har kommit till en punkt (tror jag) när jag inte vill plussa föööör tidigt för då kommer jag nog bara bli nojig över missfall 😂 i min första graviditet gick jag med nån missfallskalkylator istället direkt efter plus 🥲
Svar på tråden BIM November 2024