BIM November 2024
Vad tror vi här?
Ägglossning igår och som tur kommer mannen hem på torsdagar så han fick gå rakt till sängs innan middag 😂 sen mys imorse igen innan jag skulle iväg på utbildning med jobbet. Kan intyga att d-vitaminhacket gör en VÄLDIGT juicy iallafall😅
Tog 25 000 ie i onsdags och typ 12 500 igår, samt har ätit rosenrot denna månaden. Eventuellt anledningen till ÄLen kom en dag tidigare än i vanliga fall. Annars kommer den typ alltid på CD15, så nu väntar bara 12 dagars väntan och analyserande av symptom 😂
Ni som plussat, kan inte ni uppdatera i BIM-listan och ge oss alla lite hopp när vi ser alla plus? 😍
Jag hoppar också in i tråden! 😊 Har BIM i övermorgon (4nov). Testade i förrgår med vanligt test som var negativt. Testade ett tidigt test igår som också var extremt negativt. Jag är dock inte alls säker på när jag egentligen hade ägglossning då cykeln inte kommit igång helt efter utomkveds jag hade i augusti. Första försöket efter det.
Jag har molande värk i livmodern som jag haft sista 3-4 dagarna. Huvudvärk i flera dagar och dessutom lätt öm i bröstvårtorna. Klarar inte av smaken av kaffe vilket jag annars dricker varje dag. Är så hoppfull, men vågar knappt hoppas.
Funderar på att testa igen imorgon bitti, eller kanske vänta tills BIM i övermorgon för att vara på den säkra sidan.
Hallå brudar! BIM var 20 oktober. (Dag 28) hagt regelbunden mens på länge jag kan minnas? ingen mens ännu men negativa graviditetstest trots att jag känner mig gravid? Är jag skengravid pga så stark vilja? 🙈 idag är jag på dag 43 i cykeln?
Åh wow! Så sjukt? Jag var hos gynekolog igår för att se varför jag inte haft mens nu på liksom ja 43 dagar? då gjorde hon ultraljud och sa att mina ?väggar var tjocka? förstod inte riktigt. Men det berodde iaf på att mensen var på väg ELLER tidigt gravid?. Spännande. Men såklart negativt test direkt därefter.
och svar på din fråga så har jag FLO appen o följer ÄL där.. men har inte tagit något ÄLtest, vilket jag ska börja med nu så fort jag fått min mens om den nu kommer..
Välkommen :) kul att vi är fler som försöker med en trea!
2/11 - Emzor
2/11 - B3tt4n
5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
6/11 - Anonym1050
6/11 - drömmenomentriom