BIM November 2024
Hoppla, här blev det visst positivt på CD 12. det gick fort denna gången! Då blir nog mitt BIM någon dag tidigare! Hoppas ägget har hunnit mogna 😅🥹
Så kul med en massa pluss! Jag har varit väldigt negativ fram tills nu denna cykel, inte orkat tempa och knappt ägglossningstesta, men nu helt plötsligt känns det som att det är ett guldägg som är påväg! Brukar ju ha lite tveksamma positiva ÄL- test givet att jag använder de allra billigaste, men denna gången är teststrecket nära nog starkare än kontrollstrecket! dessutom kommer nog ägglossningen vara imorgon på CD 13 vilket innebär att cykeln blir någon dag kortare = mindre väntan!!!! Tjohoooo!! Tänk om man kunde plussa på fars dag :) ❤️
Alltså, kan nån hjälpa mig förstå?
Har haft starka äl test sedan i söndags fm, alltså vi snackar typ peak test. Idag är det onsdag och fortsatt samma på stickorna. Inte kunnat bekräfta någon tempskiftning, ligger stadigt på 36.10 cirka.
Kan det verkligen ta så lång tid för kroppen att ägglossa? Ska tilläggas att vi hade missfall förra cykeln i v9-10. Kanske det påverkar? Eller ska man tänka att det är en cykel där ägglossning helt enkelt inte sker? 🤔 Ägglossning idag? Vad tror ni som är lite mer pålästa?
Har också haft topp sekret ?där nere? sedan i lördags.
Help a woman out! 😂
Morgonens test. Fortfarande klent men jag känner mig iaf säker på att jag inte inbillar mig utan faktiskt ser två streck 😂 Väntan på starkare utslag fortsätter, kanske att jag hinner köpa ett digitalt senare idag.
Hoppas det går bra för er andra 💕
Har ännu en fråga 🙋🏽?♀️
ni som tempar, hur ser era diagram ut? tycker min ser så skum ut.. för vad jag har förstått de som så ska badtemperatur vara typ samma hela tiden och sen efter äl så ska den gå upp och hålla sig uppe? Med hur mycket brukar de öka? Är första månaden jag tempar o tycker bara de e helskumt hittills
Alltså jag är såå imponerad av er som tempar. Att sova ungefär lika länge varje natt, hur klarar man ens det? 😅 Själv ligger jag ju vaken ibland på kvällar och sover typ 5-6 timmar, medan andra nätter sover jag 7-8.
Tycker ni är duktiga!
Hej tjejer!
Fick min mens den 21/10, men den startade lite med rosa flytning den 20/10. Jag är ganska chockad över en sak. Har precis slutat blöda. Jag har blött i nästan 1,5 vecka. Hur är det ens möjligt? Aldrig varit med om det innan. Vet någon om det påverkar ens menscykel på något sätt eller det är strunt samma? Brukar ha mens 3-5 dagar.