Pandan14 skrev 2024-10-29 21:10:36 följande:
Är väldigt imponerad iallafall 🤩 gött ändå att ni jobbar så ni båda är hemma! det låter som en superbra plan och då kanske du/ni även kan slappna av under firandet
hade oxå för mig att de kan visa positivt ett tag men inte så länge.. men är ju tydligen så 😅 Ahaa de visste jag inte att om de va varannan så, men har haft konstant positivt i 3 dagar nu så visar väll va positivt längre 🤷🏽?♀️ tänker om de va positivt i söndags så borde jag ju Ägglossa igår eller natten till idag, hur tänker du när du ska räkna äl då? Utgår du från dagen efter positivt ekler två dagar efter positivt?
ja Det med att testa positivt innan mens har jag gjort och tyckte de va helskumt..
Ja, min man har flex och jag börjar 8, så bor vi inom 15min med bil från förskola och jobb så vi samåker väldigt smidigt ☺️ Jag hoppas det!
Läste någon tråd för ett tag sen om en som hade 5 dagar i sträck, men tror på cd att man ska sluta testa efter första glada gubben? Eller är det bara lila testet?☺️ inte varannan men säg att du får positivt på cd11 och sen negativt några dagar, positivt igen cd15 så kan det vara försenad ägglossning om jag förstått det rätt😅 Jag brukar räkna med 1-2 dygn efter positivt test, får oftast ägglossningssmärta inom 1 dygn och när den är över utgår jag från att äl har skett☺️ hur räknar du?☺️
Ja det är lite märkligt.. har förstått det som att ägglossningstest har svårt att urskilja olika hormoner, därför har många svaga streck på äl-stickorna under hela cykeln..