BIM November 2024
Vias skrev 2024-11-06 21:04:43 följande:
Tack snälla, detsamma till dig!
Nanathalie skrev 2024-11-06 16:34:13 följande:
Hej!
Jag! 😅 omgång 2 nu! Hoppas på mirakel.
Skönt att jag inte är ensam! När jag kollat runt i gamla trådar här på familjeliv verkar de flesta få komma in på VUL för att se om ägglossning är på g, har ni gjort det? Gyn ville knappt ha dit mig första gången, ännu mindre någon uppföljning.
Åh tänk vad glad man kan bli av att ha haft äl, haha! Hoppas det är min tur snart också. Har du fått någon bekräftad äl vid de två omgångar du kört nu Nanathalie?
Jag var på VUL i måndags och där fanns ett närainpå moget ägg på 18mm. Igår började mina ägglossningstester ge utslag, använder vanliga stickor inget digitalt. Vet inte när ägglossning sker men jag kan säga att denna cykel ger testerna utslag ca. 1v tidigare än föregående cykel!
Jag hade cyklar på 68,65,60 dagar tidigare så sedan vi började försöka i maj har det ju rent krasst inte funnits några chanser att ens bli gravid förrän jag fick ägglossning av letrozol. Så förbannat tacksam för det. Grät nästan av lycka när jag fick maxat utslag på älsticka för första gången nu i oktober och nu är det på G igen.
Håller tummarna på ett gäng letrozolbebisar här!