• Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös)

Vad är det för fel på mig?!?

Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm. 

Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver! 

Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭

• Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?
  • Anonym (Vicki)
    Anonym (Medicinsk åkomma) skrev 2024-10-18 22:25:01 följande:

Det är en medicinsk åkomma. Kramp där nere vilket gör dig så trång Att sex inte ens är genomförbart.

Varför är folk så bestämda på det i tråden? Det finns medicinska åkommor som gör att man behöver göra ett snitt i slidkransen, åkommor med andra behandling etc
  • Anonym (Vicki)

Ok kanske tog i lite för mycket där men reellt problem i dessa trådar. Hursom ska TS få vård vad det än är. Självklart!

• New  Dawn
    Anonym (Vicki) skrev 2024-10-18 22:01:47 följande:
    aldrig mött en dålig läkare/sjukvårdspersonal?
    Jo, självklart, men det förvånar mig att hon inte beskriver det situationen mer än att bara konstatera att "de inte är intresserade" i så fall. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös) skrev 2024-10-18 09:27:48 följande:
    Vad är det för fel på mig?!?

Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm. 

Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver! 

Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭

Om det star stop efter 5 cm handlar det inte l att du är tight. Snarare "kort". Vad sa gyn? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Vicki)
    New Dawn skrev 2024-10-18 22:39:47 följande:
    Jo, självklart, men det förvånar mig att hon inte beskriver det situationen mer än att bara konstatera att "de inte är intresserade" i så fall. 
    Måste man skriva varje detalj i en trådstart eller kan det vara ok att ställa frågor om man undrar något? Vi får se vad TS återkommer med men knappast just det som får en att höja ögonbrynen. Är det en riktigt situationen är ångesten för att skriva liknande trådar och speciellt här ibland enorm.
  • New  Dawn
    Anonym (Vicki) skrev 2024-10-18 22:44:11 följande:
    Måste man skriva varje detalj i en trådstart eller kan det vara ok att ställa frågor om man undrar något? Vi får se vad TS återkommer med men knappast just det som får en att höja ögonbrynen. Är det en riktigt situationen är ångesten för att skriva liknande trådar och speciellt här ibland enorm.
    I Detta fall tycker jag det är rätt väsentligt hur hennes kontakt med gyn sett ut, och ja, för mig är det konstigt att inte nämna det mer. 
  • Anonym (Kanske inte är djupare än så?)

Vet inte om djupet påverkas av längden men på mig är det definitivt så. Min ex kunde aldrig få in mer än halva snoppen innan jag kände att den tar i cervix och det gjorde ont. Oavsett hur upphetsad jag var. Nu var hans penis väldigt stor iofs. Men 10cm c:a djupare än så är jag inte.

Den känsligaste delen av mannen är ollonet så han behöver inte komma in djupt för att bli stimulerad.

• Anonym (Vicki)
    New Dawn skrev 2024-10-18 22:49:18 följande:
    I Detta fall tycker jag det är rätt väsentligt hur hennes kontakt med gyn sett ut, och ja, för mig är det konstigt att inte nämna det mer. 
    Fast du kan inte förvänta dig allt av en första post. Ämnet kan vara väldigt tufft att skriva om, vissa behöver frågor etc.
  • New  Dawn
    Anonym (Vicki) skrev 2024-10-18 22:54:24 följande:
    Fast du kan inte förvänta dig allt av en första post. Ämnet kan vara väldigt tufft att skriva om, vissa behöver frågor etc.
    Jo, jag kan tycka så, och förvänta mig det. Även om du inte håller med. 
  • New  Dawn
    Anonym (Vicki) skrev 2024-10-18 22:01:16 följande:

Detta! Eller bara mindre dildos/vibratorer (sistnämna för att avdramatisera och njutning) går också. Det finns tillstånd som gör en medfött tajtare där det kan behövas ett klipp eller där dessa stavar funkar för tänjning.

Var ska hon klippas? 5 cm in i slidan? 
Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?