Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös) skrev 2024-10-18 09:27:48 följande:
Vad är det för fel på mig?!?
Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm.
Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver!
Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭
Trist situation, hoppas ni hittar en bra lösning.
Jag vet inte vad ni provat hittills, men här kommer några idéer.
- Ger din kille dig heta komplimanger och stönar under förspelet och sexet? Nåt annat han kan göra (eller låta bli) för att maxa din upphetsning och behålla den maxad?
- Glidmedel
- Testa om orgasm under förspelet hjälper.
- Prova att öka penetrationsdjupet gradvis och långsamt. Han/du kan börja med att använda ollonet för enbart ytlig massage i början.
- Testa teasing genom att han tar bort kuken från dig en liten stund, då och då under förspelet och under penetrationsfasens början.
- Testa att han håller still en stund när ni nått penetrationsdjupet där det tar "stopp". Kan ev hjälpa så att din vagina får en stund på sig att vänja sig och slappna av kring honom.
- Är han avslappnad eller spänner han sig för att få extra hård och stor erektion?
- Testa att justera penetrationsvinkeln. Min partner kan t ex vara rätt känslig i området för g-punkten, så jag undviker att lägga extra tryck där, i början i a f och så kan jag testa försiktigt senare.
Var inte rädd för att byta till annan vårdpersonal!