Inlägg från: Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös)

Vad är det för fel på mig?!?

Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm. 

Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver! 

Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭

• Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?
  • Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös)
    beli skrev 2024-10-20 10:22:58 följande:

TS, jag måste kommentera det här med att du inte kan "ha sex".

Sex är så enormt mycket mer än k*k i f*tta. Det sistnämnda är samlag, penetration. Du kan ha sex dygnet runt utan att k*ken kommer in i f*ttan.

Jag har precis läst Marika Smiths bok "Buffésex", som är en veritabel bibel vad gäller sex som inte utgörs av den konventionella penetrationen. Jag kan verkligen rekommendera den boken, dels för att ni ska få bort fokus från problemet, dels för att fokus på annat sex kanske kan låsa upp nåt inom dig.

Med det sagt ska jag också säga att jag fick gå till gynekolog och klippa upp mig  efter att min första kille och jag hade försökt ha samlag i flera dagar. Sen hjälpte det tyvärr inte helt, utan vi fick kämpa lite till (och jag blödde flera gånger) innan vi lyckades.

Det är på tal att förmodligen ?klippa upp? mig. Vi får se vad dem bestämmer sig för. Har nu pratat med 3 olika mottagningar. Den sista va UMO och dem va väldigt tillmötesgående. Jag ska höra av mig till kvinnohälsan på deras rekommendation och uppge vad dem sa att jag skulle säga så får vi se vad som händer sen!

Jag förstår att saker kanske inte magiskt löser sig genom att göra detta, men det är en början iallafall. Jag förstår också att det finns andra sätt att ha sex på med, vilket vi har. Men jag har en enorm längtan och tänder otroligt mycket på att kunna ha honom i mig. Jag VILL så gärna!!

Jag förstår också att kroppen kanske inte är redo som vissa skriver, men jag har på riktigt aldrig i mitt liv varit så redo för något och velat något så mycket som jag vill det här! 

Tacksam för er som stöttar och visar förståelse❤️Tack!
Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?