• Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös)

Vad är det för fel på mig?!?

Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm. 

Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver! 

Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭

• Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?
  • Anonym (J)

Du är väl inte redo. Hur gör ni menar du? Har du onanerat själv nån gång? Gick det bra då så har ni ju för lite förspel.

• Anonym (J)

Man ska inte bara vara blöt, man ska vara mjuk och puffig. Det är en jäkla skillnad. 

• Anonym (J)

Jag kan vara jätteblöt men ändå inte redo. Förr trodde jag att det räckte med blöt. Men verkligen inte. Vilken grej det blev när jag insåg detta.

• Lynx123

Tror nog inte att du är så trång, snarare att du inte är riktigt redo än. Kanske prata med en sexolog?

• Anonym (Hjälpmedel)

Det finns speciella stavar man kan köpa på nätet för att vidga slidan om den verkligen är för trång. Man börjar med den smalaste och ökar successivt storleken. Antagligen kniper du omedvetet ihop och spänner dig av rädsla för att det ska göra ont, med stavarna kan du på egen hand vänja dig vid känslan och lära dig slappna av. Lycka till 

• New  Dawn
    Anonym (TjejSomKännerSigVärdelös) skrev 2024-10-18 09:27:48 följande:
    Vad är det för fel på mig?!?

Hej! 25 årig tjej som inte kan ha sex och aldrig har kunnat. Jag är så EXTREMT jävla tight oavsett hur avslappnad eller upphetsad jag än är. Knappt min kille kommer in i mig och gör han det så tar det stopp efter ca 5cm. 

Jag blir så arg på mig själv och på min kropp😭Jag förstår inte vad problemet är!! Jag vill bara kunna njuta av sex tillsammans med min kille för det finns inget jag hellre vill/behöver! 

Pratade med GYN som inte verkar vara intresserad av att hjälpa mig! Snälla kan någon ge mig råd? Jag ska ju inte behöva vara medvetslös för att kunna ha sex😭

Ja eller hur.... 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Vicki)
    Anonym (Hjälpmedel) skrev 2024-10-18 10:06:17 följande:

Det finns speciella stavar man kan köpa på nätet för att vidga slidan om den verkligen är för trång. Man börjar med den smalaste och ökar successivt storleken. Antagligen kniper du omedvetet ihop och spänner dig av rädsla för att det ska göra ont, med stavarna kan du på egen hand vänja dig vid känslan och lära dig slappna av. Lycka till 

Detta! Eller bara mindre dildos/vibratorer (sistnämna för att avdramatisera och njutning) går också. Det finns tillstånd som gör en medfött tajtare där det kan behövas ett klipp eller där dessa stavar funkar för tänjning.

Att vara arg på sin kropp gör det hela svårare så den biten måste TS släppa och lyssna på vad kroppen säger. Varesig det är att den behöver sjukvårdens hjälp eller om något går att fixa hemma med pepp.

• Anonym (Eina)

Kan du gå igenom gynekologiska undersökningar? Kan du föra in finger eller dildo när du onanerar? Kan du använda tampong? 

Slidan är väldigt flexibel och töjbar, så har du problem med att föra in något alls så är det troligtvis vaginism. Läs på 1177, det finns många råd hur man kan träna bort det. 

• Anonym (Vicki)
    New Dawn skrev 2024-10-18 21:45:28 följande:
    Ja eller hur.... 
    aldrig mött en dålig läkare/sjukvårdspersonal?
  • Anonym (Medicinsk åkomma)

Det är en medicinsk åkomma. Kramp där nere vilket gör dig så trång Att sex inte ens är genomförbart.

Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?