• Anonym (Otrogen?)

Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

• Svar på tråden Det saknas en kondom
  • Anonym (JB)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 21:42:16 följande:

Jag frågade honom. Och Team Lyxrunk kom närmast, grattis! Han tyckte inte att jag var ett psyk och nu kan jag sova lugnt.

Åh herregud så stört... Att han inte vände och sprang är för mig en gåta. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 21:42:16 följande:

Jag frågade honom. Och Team Lyxrunk kom närmast, grattis! Han tyckte inte att jag var ett psyk och nu kan jag sova lugnt.

Skumt. Han borde väl ha gjort det några ggr under tiden ni varit med varann isåfall. Men okej.
  • Anonym (J)
    Anonym (JB) skrev 2024-10-09 05:47:15 följande:
    Åh herregud så stört... Att han inte vände och sprang är för mig en gåta. 
    Äh man måste kunna få fråga saker. En kondom är till för att ligga med, men det har du kanske missat.
  • Anonym (J)

Du kanske leker med den, alltså blåser upp den eller häller vatten i den. Vad roligt för dig isåfall.

• Anonym (?????)

Lyxrunk, blueball, tokigt ex, en kollega = manliga hittepå för att komma ur en knipa och få vad man vill

• Core
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 22:04:37 följande:
    Jodå han lät trovärdig. Det var egentligen ingen lyxrunk utan han runkade med kondom för att fånga upp satsen. 
    Det går under samma begrepp, lyxrunk, du slipper ju städningen 😎 Är ni yngre? 

Du får nog chilla ned lite om du vill att det ska hålla, jag hade inte stannat med någon som drog slutsatser av otrohet så lätt.
  • Core
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-08 06:35:28 följande:
    Oj, du tror inte att det finns idioter till män?

Men om det är så , så kan TS lugnt fråga. Då har han inget att dölja. 
    Misstänker man att sin partner hör till den kategorin ska man snarare välja att leva ensam, istället för att konfrontera kring en saknad kondom. För bådas skull
  • Anonym (Myt)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-08 12:02:38 följande:

Hade du tagit illa upp av frågan om den saknade kondomen även om den var ställd helt neutralt, bara en nyfiken fråga?

För det ör nämligen det som står i inlägget de citerade. En vanlig, icke anklagande fråga. 

Fast även att bli sur över en fråga, fast man inte gjort något , är ju märkligt. Man har väl ändå så mkt innanför pannbenet att man fattar varför frågan ställs. 

Nej om frågan ställdes utan misstanke och mer som "jag tror att en kådis saknas, vet du något om det?" Så hade jag såklart inte blivit arg. 
    Men jag tål inte löjligt hög svartsjuka och vill inte ha en partner som frågar ut mig om otrohet om jag kommer hem senare än jag sagt eller om jag hittat en kondom som gått sönder när jag städat utrymmet där de ligger och därmed slängt den. 
    Anklagelser om otrohet hit och dit tyder väldigt ofta på osäkerhet och svartsjuka. Jag vill ha en partner som är stabil i sig själv.

Jag hoppas att jag har så mycket innanför pannbenet att jag förstår varför frågan ställs. Men grundlösa anklagelser har jag väldigt låg tolerans för.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Myt) skrev 2024-10-08 11:27:07 följande:
    Och det där är århundradets myt att man skulle vara skyldig bara för att man blir sur över att bli anklagad.
    Ställer min partner en anklagande fråga på ett väldigt svartsjukt sätt så kan jag bli väldigt sur då jag tycker att vårt förhållande står över sjuka anklagelser om otrohet pga ett föremål som flyttats/saknats.
    Jo jag håller med. Och det kommer från någon som har varit tillsammans med en extremt svartsjuk kille när jag var väldigt ung som kunde anklaga mig för riktigt fantasifulla saker. En gång var det att jag tydligen kunde tänka mig att ligga med hans kusin. Vi var där och hälsade på, jag hade druckit en del och somnat i extrasängen där vi skulle sova. Min kille försökte kyssa mig och sa att han var kusinen, jag sov och gjorde inte motstånd = jag ville ligga med hans kusin. Och ja jag blev sur. 

Vi fick ett barn tillsammans sen men som tur var fick det också mig att inse att jag behövde lämna. 

Har varit med om det fler gånger också även i mer normala förhållanden, både när det gäller mig själv och partners. Man behöver inte vara skyldig till något för att man blir sur när man blir anklagad. 
  • Anonym (Verkligen) Jaså)

När du ligger kåter i sängen med ståkuk
    Du ligger där och stönar och runkar fram ett sprut
    Det blir så blött i sängen av saggen som du lagt
    Men det går att hindra om du gör som jag har sagt
    Du rullar på den långsamt din kuk är stor och rå
    Handflatan blir kletig av glidslem utanpå
    När du runkar färdigt är du både glad och slut
    Allt du behöver göra är att på gummit slå en knut

• Anonym (Man)

Jag kan runka med kondom ibland - att slippa våta fläcken i sängen eller behöva hålla kolla på vart sputet tar vägen är ganska befriande ibland. Var inte så misstänksamma! 

• Baam777
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 12:18:46 följande:
    Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

Jag tycker det är skönt att runka med kondom. 
  • Anonym (Killgissar)

Låter som otrohet.

Svar på tråden Det saknas en kondom