Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Det saknas en kondom

Anonym (Myt) skrev 2024-10-08 11:27:07 följande:
    Och det där är århundradets myt att man skulle vara skyldig bara för att man blir sur över att bli anklagad.
    Ställer min partner en anklagande fråga på ett väldigt svartsjukt sätt så kan jag bli väldigt sur då jag tycker att vårt förhållande står över sjuka anklagelser om otrohet pga ett föremål som flyttats/saknats.
    Jo jag håller med. Och det kommer från någon som har varit tillsammans med en extremt svartsjuk kille när jag var väldigt ung som kunde anklaga mig för riktigt fantasifulla saker. En gång var det att jag tydligen kunde tänka mig att ligga med hans kusin. Vi var där och hälsade på, jag hade druckit en del och somnat i extrasängen där vi skulle sova. Min kille försökte kyssa mig och sa att han var kusinen, jag sov och gjorde inte motstånd = jag ville ligga med hans kusin. Och ja jag blev sur. 

Vi fick ett barn tillsammans sen men som tur var fick det också mig att inse att jag behövde lämna. 

Har varit med om det fler gånger också även i mer normala förhållanden, både när det gäller mig själv och partners. Man behöver inte vara skyldig till något för att man blir sur när man blir anklagad. 
Svar på tråden Det saknas en kondom