• Anonym (Otrogen?)

Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

• Svar på tråden Det saknas en kondom
  • Anonym (Wtf)

Du inventerar antalet kondomer och bokför?
    Ja du kommer verkligen att framstå som en svartsjuk hysterika om du frågar honom. Jobba med dig själv och fundera ut andra anledningar än att han skulle ha varit otrogen.

• Anonym (Släpp det)

Om det inte är något annat som tyder på att han är otrogen tycker jag att du ska släppa det. När jag var yngre "tränade" jag då och då med kondom. Det är fullt naturligt att alla killar gör. 

• Anonym (Toker)

Kan vara otrogen. Men det kan ju även vara för att placera en kondom på strategisk plats om han vill sätta på dig en busskur eller något sådant.

• Tukt

Lite som toker är inne på. Kondomer är en bruksvara som man behöver ha tillhands. Kanske ville han ha en i ficka eller på någon annan plats.

• Anonym (Fetish)

Han kanske hade ett lyx runk

• Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-10-07 12:40:34 följande:

Du inventerar antalet kondomer och bokför?
    Ja du kommer verkligen att framstå som en svartsjuk hysterika om du frågar honom. Jobba med dig själv och fundera ut andra anledningar än att han skulle ha varit otrogen.

Jag har inte bokfört någonting. Det fanns bara 3 kondomer sist, och nu fanns det bara 2. Så det var någonting jag märkte direkt. 
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-10-07 12:48:44 följande:

Kan vara otrogen. Men det kan ju även vara för att placera en kondom på strategisk plats om han vill sätta på dig en busskur eller något sådant.

Kan tillägga att vi har ett distansförhållande, och har alltså inte träffats sen sist vi använde kondomerna. Direkt vi sågs igen så märkte jag att en saknades

• Anonym (Mia)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 13:05:33 följande:
    Kan tillägga att vi har ett distansförhållande, och har alltså inte träffats sen sist vi använde kondomerna. Direkt vi sågs igen så märkte jag att en saknades
    Då hade jag frågat. Hans svar och reaktion kommer att ge dig några ledtrådar, tror jag. 
  • Anonym (Ingen fara)

Han ville säkert flytta kondom på annan plats eller ha den med sig ifall ni ligger inte hemma. 
    Om han vill vara otrogen tror du att han kan inte köpa kondom ute istället.
    Du fungerar för mycket släpp det. 
    Varför är han otrogen du är kanske anledning till det också? 

Svar på tråden Det saknas en kondom