Inlägg från: Anonym (Otrogen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otrogen?)

Det saknas en kondom

När jag och min pojkvän hade sex senast så noterade jag att det var en kondom för lite i asken. Jag tänkte inte mer på det då men nu skaver det hos mig. Har jättesvårt att tro att han varit otrogen då ingenting annat tyder på det. Är det vanligt att killar runkar med kondom?

Jag har haft problem med tilliten tidigare, och om jag frågar honom om detta är jag rädd att han tycker att jag beter mig svartsjukt igen. Vad tror ni? Ska jag bara släppa det?

• Svar på tråden Det saknas en kondom
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Wtf) skrev 2024-10-07 12:40:34 följande:

Du inventerar antalet kondomer och bokför?
    Ja du kommer verkligen att framstå som en svartsjuk hysterika om du frågar honom. Jobba med dig själv och fundera ut andra anledningar än att han skulle ha varit otrogen.

Jag har inte bokfört någonting. Det fanns bara 3 kondomer sist, och nu fanns det bara 2. Så det var någonting jag märkte direkt. 
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-10-07 12:48:44 följande:

Kan vara otrogen. Men det kan ju även vara för att placera en kondom på strategisk plats om han vill sätta på dig en busskur eller något sådant.

Kan tillägga att vi har ett distansförhållande, och har alltså inte träffats sen sist vi använde kondomerna. Direkt vi sågs igen så märkte jag att en saknades

• Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Släpp det) skrev 2024-10-07 12:47:29 följande:

Om det inte är något annat som tyder på att han är otrogen tycker jag att du ska släppa det. När jag var yngre "tränade" jag då och då med kondom. Det är fullt naturligt att alla killar gör. 

Vad menar du med träna?
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (?) skrev 2024-10-07 14:50:58 följande:

Hade jag varit i ett distansförhållande och varit otrogen på "hemma-plan" så hade jag ju naturligtvis haft ett eget paket gummin hemma hos mig.
    Inte plocka med mig från paketet hos särbon.

Det var ju hans paket som han hade hemma hos sig dock
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Lyxrunk) skrev 2024-10-07 14:51:09 följande:

Läs signatur, lyxrunk med kondom.

Det är säkert så att han dragit ett lyxrunk, men är det helt vansinnigt att ändå fråga för att få lite sinnesro?
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Pj) skrev 2024-10-07 16:04:37 följande:

Antingen får man välja att lite på sin partner eller inte att göra det. Mitt tips är att välja en av dessa: vara ihop och lite på hen, eller göra slut. Personligen skulle jag aldrig orkat med misstro och massa misstänksamhet, lita eller gör slut är mitt motto

Behöver inte en predikan om tillit. Jag vet med mig att jag har mina issues. Han har sina issues. Vi alla har våra issues. Viktigaste är att vara öppen med sin partner om dem och prata om dem.
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-07 17:05:41 följande:
    Vad tror du han komer svara om det nu skulle vara så att han dragit över sin granne?

Till skillnad mot om han bara tappat bort en eller lekt ballongdansen

Tror du verkligen han skulle säge "Behöde den när jag knullade på min kollega"

Han skulle ljuga, du skulle inte tro honom, sen skulle du korsförhöra honom, bryta ihop, leta igenom hans kallsonger efter spår, om han bytt lakan, om tanborstmuggen stor annorlunda osv

Antingen litar du på honom eller så gör du slut

HUr ska du ha det???
    Eller som ger han mig ett svar som låter trovärdigt och genuint och då kan jag släppa det. Kan ju inte bli värre iaf. Blir jag inte lugnare så har jag iaf inte bara stoppat huvudet i sanden.
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-07 17:19:20 följande:
    Ge ett exempel på ett trovärdigt svar som gör att du kan släppa det direkt!
    Att han har runkat med den tycker jag är trovärdigt. Skulle han säga att han varit otrogen hade också det varit trovärdigt. Beror ju lite på hur han säger det också. De flesta människor som inte har psykopatiska tendenser kommer inte låta så trovärdiga när de ljuger. 
  • Anonym (Otrogen?)

Jag frågade honom. Och Team Lyxrunk kom närmast, grattis! Han tyckte inte att jag var ett psyk och nu kan jag sova lugnt.

• Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Malin) skrev 2024-10-07 22:01:30 följande:
    Vad sa han då?

Lät han trovärdig?

Undra om det är vanligt att killar runkar med kondom? Kan ju inte kännas mycket så särskilt lyxigt verkar det inte va   
    Jodå han lät trovärdig. Det var egentligen ingen lyxrunk utan han runkade med kondom för att fånga upp satsen. 
  • Anonym (Otrogen?)
    Anonym (Malin) skrev 2024-10-08 11:55:24 följande:
    Du ställde väl inte en ledande fråga om han hade använt den till att runka?
    Nej, utan frågade bara kort och gott varför en saknades. 

Han blev inte det minsta upprörd. Jag har berättat för honom att jag har tillitsproblem och att jag jobbar på det. Det har gått bra. Men ibland dyker saker upp, och då är det bättre att jag frågar direkt, annars kommer min hjärna komma med egna mindre trevliga svar. Med tanke på att 30%(tror jag att jag läste) av alla någongång varit otrogna så kan jag tycka att man inte ska vara för naiv heller. 

Så jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna lita blint på min partner. Människor är oförutsägbara och irrationella. Men jag försöker att lära mig att vissa saker är utom min kontroll, och att min värld inte kommer att rasa om jag skulle bli sviken. 
Svar på tråden Det saknas en kondom