• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-12-07 20:56:34 följande:
    Att skaffa en knullpartner räknas inte som "sexrelaterade  problem" Få in i skallen att du aldrig kommer att få hjälp med att skaffa en sexpartner.
    Och det handlar i så fall om rättighet till sex när samhället gör något för att du ska få ett bättre sexliv. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:15:58 följande:
    Det handlar om att den som anser sig ha rätt till min kropp skriver jag av som ett äckel och om jag måste jobba med sådana personer gör jag det absolut minsta som jobbet kräver och avlägnsnar mig från äcklet så fort som möjligt.

Och om sådana personer därmed anser att de får ett sämre liv har de sig själva att skylla.
    Det behöver inte handla om att man vill sex ska vara en rättighet för att du ska kalla det rätt till din kropp. Det handlar i så fall om rätt till min kropp när du ställer krav. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:06:15 följande:
    Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?Jag är inte bitter. Jag har det bra och vill fortsätta slippa low life som anser sig ha rätt att knulla kvinnor som inte vill ha dem.
    Då handlar det om att du vill knulla utan att män behöver tycka dina krav är bra. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 21:28:13 följande:
    Du har rätt att göra vad du vill med din egen kropp. Du har inga rättigheter med någon annans kropp. Och du kan inte reglera andra människors sexliv av bitterhet över att du inte har något själv.
    Och du kan inte reglera över andras människor liv i så fall när du inte har laglig rätt för det. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:15:58 följande:
    Det handlar om att den som anser sig ha rätt till min kropp skriver jag av som ett äckel och om jag måste jobba med sådana personer gör jag det absolut minsta som jobbet kräver och avlägnsnar mig från äcklet så fort som möjligt.

Och om sådana personer därmed anser att de får ett sämre liv har de sig själva att skylla.
    Det handlar i så fall som sagt att du vill ha rätt till mäns kroppar. 
    Du ser inga problem ifall män lyckats ändra och anpassa sig till kvinnors krav. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-11 18:45:34 följande:
    Männen som vill köpa sex kan gör det med varandra så kan vi lämna kvinnorna helt utanför. Sköt er skit själva.
    Skulle det inte då handla om rättighet till sex om de köper sex, eller när börjar "rättighet till sex" enligt dig? 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 20:10:32 följande:
    Alla som inte vill har rätt att slippa knulla dig och du har ingen rätt att knulla någon som inte vill. Gå emot det så kallas det våldtäkt i "lagboken".
    Och du verkar tro att andra valmöjligheter är lika med rätt till sex och våldtäkt när det är två olika saker. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-10-18 17:39:34 följande:
    Syftet är inte att folk ska ha ett njutbart sexliv. Det bestämmer inte myndigheter utan syftet är att ge personer förutsättningar för ett njutbart sexliv OM de lyckas attrahera någon. Vissa får gå hela livet med sin lagade kuk eller sin lagade fitta och det leder inte till något sexliv alls, varken bra eller dåligt.
    Och det är ett apartheidsamhälle ifall syftet är att vissa personer ska bli utan och vissa inte. 
    Man anpassar efter enbart vissa personers liv. 
    Syftet kan enbart vara att "återställa" inte att syftet är något som vissa personer ska bli utan av.
    Det finns ingen rättighet heller till njutbart sexliv. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-10-18 18:07:30 följande:
    Nej, jag har aldrig sett på sex som en resurs.
    Det ses ju som en resurs ifall samhället ska just hjälpa vissa personer så de får ett njutbart sexliv. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-10-18 17:39:34 följande:
    Syftet är inte att folk ska ha ett njutbart sexliv. Det bestämmer inte myndigheter utan syftet är att ge personer förutsättningar för ett njutbart sexliv OM de lyckas attrahera någon. Vissa får gå hela livet med sin lagade kuk eller sin lagade fitta och det leder inte till något sexliv alls, varken bra eller dåligt.
    Förutsättningar utifrån de problem som många har. 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?