Anonym (jaha) skrev 2024-10-14 20:22:58 följande:
Har jag inte rätt att berätta om mina erfarenheter som du gör?
Varje gång jag har visat känslor istället för en tuff fasad utåt så har tjejer dragit sig undan. Tjejer vill inte ha en man som visar känslor, de vill ha en man som bearbetar deras egna känslor. Du kan tycka annorlunda, men det är min erfarenhet och den har jag rätt till.
Metoo handlade på pappret om sexuella trakasserier, men i praktiken gick det ut på att uppmuntra tjejer till att säga nej till killar. Är du det minsta osäker - säg alltid nej. Det är bättre att säga nej än att säga ja. Följden blir att unga människor har mindre sex idag än någonsin genom historien, vilket är vetenskapligt bevisat.
Vad tror du att det beror på annat än metoo och uppmaningarna till tjejer att alltid säga nej?
Jag är inte ointelligent, jag är snarare för intelligent för att ni ska förstå mina poänger. Den som inte klarar av att föra en saklig diskussion utan persongrepp är ointelligent.
Klart du har rätt att berätta dina känslor, men det betyder inte att dina känslor är rätt - som typ hundratals personer försöker berätta för dig i tråden. Du kan läsa mitt första inlägg igen långsamt om du nu inte hänger med.
Jaha, då har du väl bara haft en jävla otur med tjejer då. Jag har träffat gott om idioter till män genom livet som behandlat mig som skit, men inte dömer jag ut manssläktet för det. Så vad fan ger dig rätt att säga "Kvinnor vill X, Y, Z och de är Å, Ä, Ö!" och sen dessutom vara HELT oförmögen att ta in att du har FEL när folk (MEST KVINNOR) skriver detta till dig upprepade gånger! Vem tror du att du är genom att mena att din verklighet är sanning framför alla dessa som skriver till dig?! Det är en form av ointelligens, närmare bestämt känslomässig omogenhet (googla på), att uttrycka dig så som du gör. Du är med andra ord mindre intelligent gällande det emotionella än vad majoriteten är. Vidga dina perspektiv för i helvete och sluta bete dig som att du är den smartaste i rummet när alla andra vet att du är en idiot.