• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Henrik Brandao Jönsson blev idag utkastad från en radiostudio efter han gav rådet till osäkra män att åka till Köpenhamn och köpa sex. Han menade att sexköp är helt normalt i de flesta andra länder än Sverige.

Jag förespråkar inte sexköp, men det går inte förneka att förbudet mot sexköp i Sverige gör män mer desperata på nätet, ökar kvinnors valmöjligheter att välja bort män och leder till att många män stängs ute helt från att ha sex (trots att de inte ens hade velat köpa sex om de kunde).

Är det bra att kvinnor bestämmer allt om vilka män som får komma till och vilka som inte får göra det i Sverige? Ska män acceptera att de inte har någon makt att påverka det?

• Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-17 20:11:19 följande:
    Dina personliga erfarenheter från 80-talet är fullständigt ointressanta.
    Arbetsförmedlare finns idag, det är dit man får vända sig med frågor om jobb och yrke.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-17 20:13:54 följande:
    Arbetsförmedlare finns idag, det är dit man får vända sig med frågor om jobb och yrke.
    Din kontakt med arbetsförmedlingen är fullständigt irrelevant och ointressant. Skriv dagbok om du behöver skriva av dig.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-17 20:25:59 följande:
    Din kontakt med arbetsförmedlingen är fullständigt irrelevant och ointressant. Skriv dagbok om du behöver skriva av dig.
    Nej jag har själv ingen kontakt med arbetsförmedlingen, men de kan svara på frågor om jobb och yrkesval, och vilket stöd som de kan erbjuda
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-17 20:52:04 följande:
    Nej jag har själv ingen kontakt med arbetsförmedlingen, men de kan svara på frågor om jobb och yrkesval, och vilket stöd som de kan erbjuda
    Din kontakt eller icke-kontakt med arbetsförmedlingen är fullständigt irrelevant och ointressant och har inget med mig att göra.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-18 06:43:16 följande:
    Din kontakt eller icke-kontakt med arbetsförmedlingen är fullständigt irrelevant och ointressant och har inget med mig att göra.
    Det var du som skrev om en sån kontakt så jo det har med dig att göra
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-18 13:18:26 följande:
    Det var du som skrev om en sån kontakt så jo det har med dig att göra
    Nej, jag har inte skrivit om någon kontakt med arbetsförmedlingen. Det är du som yrar om det. Jag bryr mig inte det minsta om du går dit eller inte. Det har inte med mig att göra.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-18 15:59:03 följande:
    Nej, jag har inte skrivit om någon kontakt med arbetsförmedlingen. Det är du som yrar om det. Jag bryr mig inte det minsta om du går dit eller inte. Det har inte med mig att göra.
    Jo det skrev du, i Inlägg 1162. Och därför svarade jag att jag har ingen sådan kontakt.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-18 17:00:32 följande:
    Jo det skrev du, i Inlägg 1162. Och därför svarade jag att jag har ingen sådan kontakt.
    Det var ett svar på ditt yrande om arbetsförmedlingen i inlägg 1157. Din kontakt eller icke-kontakt med arbetsförmedlingen har inte med mig att göra.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-18 17:26:54 följande:
    Det var ett svar på ditt yrande om arbetsförmedlingen i inlägg 1157. Din kontakt eller icke-kontakt med arbetsförmedlingen har inte med mig att göra.
    Det var du som skrev det om min kontakt med arbetsförmedlingen, därför svarade jag att jag har ingen sån kontakt.
  • Anonym (X)
    Anonym (...) skrev 2024-11-18 18:13:25 följande:
    Det var du som skrev det om min kontakt med arbetsförmedlingen, därför svarade jag att jag har ingen sån kontakt.
    Det var du som tog upp både SYO och arbetsförmedlare.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?