• Anonym (……)

Han vill göra slut pga avsugning

Så min pojkvän sa ikväll när jag ville ha sex, men inte oralt att han vill göra slut för detta är en dealbreaker för honom. Vi har varit tillsammans i flera år. Vi har sex 1-3 ggr vecka. Oralt är jag inte lika förtjust i men brukar göra det två gånger i månaden ungefär, men det är tydligen inte tillräckligt då?
    Jag är bara förbannad nu, att han ens säger så, betyder jag inte mer??
    vad hade ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:12:40 följande:
    För att i varje relationstråd kommer det in nån tomte och skriver att "det hade minsann varit andra kommentarer om könen var omvända bla bla bla". I ett försök att demonisera kvinnor och få oss att framstå som hycklare. Tittar du på liknande trådar kommer du att se att alla kommentarer kommer te sig ungefär likadant oavsett kön. 
    Jag har faktiskt läst här om kvinnor som klagat på att deras män inte vill slicka och svaren var inte alls i närheten av svaren här. 

Ställer frågan igen, HUR kom du kram till att jag är incell?
  • Anonym (K)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-10-06 20:23:50 följande:
    Jag har faktiskt läst här om kvinnor som klagat på att deras män inte vill slicka och svaren var inte alls i närheten av svaren här. 

Ställer frågan igen, HUR kom du kram till att jag är incell?
    En mening räcker för att förstå när någon är en incel 
  • MrKudos

Vet inte om du är kvinna (?) men jag antar det utifrån din kommentar...

Annars hade du vetat att det är väldigt väldigt få kvinnor som inte vill ta satsen (i alla fall min) i munnen.

Så att jag behövt avsluta något pga det har hänt ett fåtal gånger, men då tvekar jag inte och det borde inte andra män göra heller.

• MrKudos
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:21:06 följande:
    Är det därför du är 44 år och fortfarande singel?

Annars hade du vetat att det är väldigt väldigt få kvinnor som inte vill ta satsen (i alla fall min) i munnen.

Så att jag behövt avsluta något pga det har hänt ett fåtal gånger, men då tvekar jag inte och det borde inte andra män göra heller.
  • Anonym (K)
    MrKudos skrev 2024-10-06 20:27:11 följande:

Tror jag säkert. Jag tar satsen i munnen förutsatt att mannen äter nyttigt och dricker ordentligt. Dessutom ska han slicka mig ofta och länge i gengäld. 

Men hade jag varit 44 år och singel hade jag nog inte varit så pass petig att jag dumpat en annars fin man för att han inte svalde min sprutorgasm. Däremot hade jag dumpat en man som har som krav att jag ska svälja hans sats. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:25:36 följande:
    En mening räcker för att förstå när någon är en incel 
    Kan säga att du har enormt fel. Jag har varit gift i många år och efter jag skiljde mig har jag haft sex med rätt så många innan jag träffade min nya. Av ca 30 jag legat med är det några enstaka som inte själv tagit initiativ till att suga.

Här känner jag egentligen för att skriva en förolämpning tillbaka, men väljer att bete mig vuxet i stället.
  • Anonym (K)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-10-06 20:32:29 följande:
    Kan säga att du har enormt fel. Jag har varit gift i många år och efter jag skiljde mig har jag haft sex med rätt så många innan jag träffade min nya. Av ca 30 jag legat med är det några enstaka som inte själv tagit initiativ till att suga.

Här känner jag egentligen för att skriva en förolämpning tillbaka, men väljer att bete mig vuxet i stället.
    Ja du verkar ju vuxen och lycklig. 
  • MrKudos
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:32:03 följande:
    Tror jag säkert. Jag tar satsen i munnen förutsatt att mannen äter nyttigt och dricker ordentligt. Dessutom ska han slicka mig ofta och länge i gengäld. 

Men hade jag varit 44 år och singel hade jag nog inte varit så pass petig att jag dumpat en annars fin man för att han inte svalde min sprutorgasm. Däremot hade jag dumpat en man som har som krav att jag ska svälja hans sats. 
    Vi har uppenbarligen olika prioriteringar i livet ;)

Men jag håller med dig om att sex ska vara ömsesidigt givande och tagande.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:34:24 följande:
    Ja du verkar ju vuxen och lycklig. 
    Ja det är jag.

Du kallar mig hycklare och ovan skriver du att han ska slicka dig ofta och länge medans TS kille har du ingen förståelse för.

Håll hårt i din kille då det kan bli ensamt annars.
  • EpicF
    MrKudos skrev 2024-10-06 20:27:11 följande:

Hade inte tagit din sats i munnen och vet fler som inte hade gjort det. 
Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning