• Anonym (……)

Han vill göra slut pga avsugning

Så min pojkvän sa ikväll när jag ville ha sex, men inte oralt att han vill göra slut för detta är en dealbreaker för honom. Vi har varit tillsammans i flera år. Vi har sex 1-3 ggr vecka. Oralt är jag inte lika förtjust i men brukar göra det två gånger i månaden ungefär, men det är tydligen inte tillräckligt då?
    Jag är bara förbannad nu, att han ens säger så, betyder jag inte mer??
    vad hade ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning
  • MrKudos
    EpicF skrev 2024-10-06 20:21:02 följande:
    Att komma på efter flera år att det är en dealbreaker är märkligt. 
    Ja skulle vara intressant att veta varför!

Han kanske har först nu har insett att det är riktigt viktigt för honom, eller har vetat det länge men först nu vågar ställa ultimatum?

Kanske har han gymmat eller förbättrat sitt liv på något sätt som gör homom mer självsäker, men ibland räcket det med att snacka med polare över en öl om deras sex för att komma på nya tankar.
  • MrKudos
    EpicF skrev 2024-10-06 20:43:17 följande:
    Hade inte tagit din sats i munnen och vet fler som inte hade gjort det. 
    Hur vet du det när du inte vet vem jag är,

tänk om... vi kanske redan har legat med varandra
  • EpicF
    MrKudos skrev 2024-10-06 20:46:08 följande:
    Hur vet du det när du inte vet vem jag är,

tänk om... vi kanske redan har legat med varandra
    Inte en chans. Jag ligger inte med killar som har din kvinnosyn. 
  • Anonym (Saga)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-10-06 19:50:35 följande:

Undrar om svaren låtit lika om det var en kvinna som lämnade en man som vägrare slicka?

Skillnad, många kvinnor kan enbart få orgasm av det och då blir det ganska viktigt. Tror knappast ts man har problemet med att aldrig få orgasm om de ligger 1-3 ggr i veckan.
  • Mimosa86
    Anonym (??) skrev 2024-10-05 23:00:07 följande:

Så min pojkvän sa ikväll när jag ville ha sex, men inte oralt att han vill göra slut för detta är en dealbreaker för honom. Vi har varit tillsammans i flera år. Vi har sex 1-3 ggr vecka. Oralt är jag inte lika förtjust i men brukar göra det två gånger i månaden ungefär, men det är tydligen inte tillräckligt då?

Känns inte som hans kärlek till dig är speciellt stark..
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Saga) skrev 2024-10-06 21:46:32 följande:
    Skillnad, många kvinnor kan enbart få orgasm av det och då blir det ganska viktigt. Tror knappast ts man har problemet med att aldrig få orgasm om de ligger 1-3 ggr i veckan.
    Jag tycker om att slicka och skulle sakna det väldigt mycket om den jag är tillsammans med inte ville bli slickad och det samma med att bli avsugen. 

Tror alla kvinnor jag varit med kunnat få orgasm själv med fingrarna så mannen borde också kunna tillfredsställa henne så?
  • Anonym (K)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-10-06 20:39:03 följande:
    Ja det är jag.

Du kallar mig hycklare och ovan skriver du att han ska slicka dig ofta och länge medans TS kille har du ingen förståelse för.

Håll hårt i din kille då det kan bli ensamt annars.
    Nja då har du nog problem med läsförståelsen. Skrev att om han har rätt att förvänta sig att jag tar hans sats i munnen har jag rätt att förvänta mig att få bli slickad ofta och länge. Du vet, ge och ta. 

Tror snarare att det är du som får leva ensam med din skeva syn på kvinnor och relationer. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 23:04:29 följande:
    Nja då har du nog problem med läsförståelsen. Skrev att om han har rätt att förvänta sig att jag tar hans sats i munnen har jag rätt att förvänta mig att få bli slickad ofta och länge. Du vet, ge och ta. 

Tror snarare att det är du som får leva ensam med din skeva syn på kvinnor och relationer. 
    Läsförståelsen är det absolut inga fel på och inte det minsta fel på kvinnosynen heller👍
  • Postman
    Anonym (??) skrev 2024-10-05 23:00:07 följande:

Jag tror inte det bara är oralsexet som är orsaken utan det kan vara att han också känner att ni inte är helt kompatibla. Känner man inte att man är kompatibla och drar åt samma håll i relationen då är det helt rätt att göra slut som din kille nu gör. 
  • Anonym (Vilma)

Skulle jag träffa en sån kille skulle jag först börja gapskratta honom rakt upp i ansiktet och sen skulle jag be honom dra åt helvete. Vem fan vill ha en sån kille med sådana krav. Vilken idiot !!

• Anonym (Vilma)

Skulle jag träffa en sån kille skulle jag först börja gapskratta honom rakt upp i ansiktet och sen skulle jag be honom dra åt helvete. Vem fan vill ha en sån kille med sådana krav. Vilken idiot !!

• Anonym (Lilly)

Jag hade bett honom att dra.Inte så mycket kärlek där.

• Anonym (Vilma)

Oj.. va hände 🤣🤣

• Mrs Moneybags
    Postman skrev 2024-10-07 09:50:22 följande:
    Jag tror inte det bara är oralsexet som är orsaken utan det kan vara att han också känner att ni inte är helt kompatibla. Känner man inte att man är kompatibla och drar åt samma håll i relationen då är det helt rätt att göra slut som din kille nu gör. 
    Tror också på detta. Det var säkert bara droppen som fick bägaren att rinna över.

Han har varit missnöjd med sexet och förhållandet länge och inte bara det orala. 

Nu fick han en anledning att säga vad han kände.

Slösa inte mer tid på honom. Han vill ju inte slösa sin på dig TS. Ni kan båda hitta någon som ni passar bättre ihop med. 

Det sista jag skulle göra är att försöka övertyga någon om att 1-2 gånger i månaden räcker och bla bla bla. Han vill inte höra det. 
  • Anonym (JB)

Skit i honom, varför bryr du dig ens? Han har ju visat vad han går för. 

• Anonym (Lilly)

Han får gå vidare och fråga redan på första dejten:gillar du att suga av ofta?Är du duktig på detta.Då kan vi bli ihop.(haha)

Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning