Inlägg från: Anonym (Anonym2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym2)

Han vill göra slut pga avsugning

Undrar om svaren låtit lika om det var en kvinna som lämnade en man som vägrare slicka?

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:00:09 följande:
    Varför ska det alltid komma in en incel i varje tråd, göra jämförelser och skapa konflikter som inte finns. Självklart hade det varit samma. Sluta hata på kvinnor så mycket och slappna av.
    Vad läser du in för hat och varför förolämpa mig genom att kalla mig incell?
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:12:40 följande:
    För att i varje relationstråd kommer det in nån tomte och skriver att "det hade minsann varit andra kommentarer om könen var omvända bla bla bla". I ett försök att demonisera kvinnor och få oss att framstå som hycklare. Tittar du på liknande trådar kommer du att se att alla kommentarer kommer te sig ungefär likadant oavsett kön. 
    Jag har faktiskt läst här om kvinnor som klagat på att deras män inte vill slicka och svaren var inte alls i närheten av svaren här. 

Ställer frågan igen, HUR kom du kram till att jag är incell?
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:25:36 följande:
    En mening räcker för att förstå när någon är en incel 
    Kan säga att du har enormt fel. Jag har varit gift i många år och efter jag skiljde mig har jag haft sex med rätt så många innan jag träffade min nya. Av ca 30 jag legat med är det några enstaka som inte själv tagit initiativ till att suga.

Här känner jag egentligen för att skriva en förolämpning tillbaka, men väljer att bete mig vuxet i stället.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:34:24 följande:
    Ja du verkar ju vuxen och lycklig. 
    Ja det är jag.

Du kallar mig hycklare och ovan skriver du att han ska slicka dig ofta och länge medans TS kille har du ingen förståelse för.

Håll hårt i din kille då det kan bli ensamt annars.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Saga) skrev 2024-10-06 21:46:32 följande:
    Skillnad, många kvinnor kan enbart få orgasm av det och då blir det ganska viktigt. Tror knappast ts man har problemet med att aldrig få orgasm om de ligger 1-3 ggr i veckan.
    Jag tycker om att slicka och skulle sakna det väldigt mycket om den jag är tillsammans med inte ville bli slickad och det samma med att bli avsugen. 

Tror alla kvinnor jag varit med kunnat få orgasm själv med fingrarna så mannen borde också kunna tillfredsställa henne så?
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 23:04:29 följande:
    Nja då har du nog problem med läsförståelsen. Skrev att om han har rätt att förvänta sig att jag tar hans sats i munnen har jag rätt att förvänta mig att få bli slickad ofta och länge. Du vet, ge och ta. 

Tror snarare att det är du som får leva ensam med din skeva syn på kvinnor och relationer. 
    Läsförståelsen är det absolut inga fel på och inte det minsta fel på kvinnosynen heller👍
Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning