• Anonym (……)

Han vill göra slut pga avsugning

Så min pojkvän sa ikväll när jag ville ha sex, men inte oralt att han vill göra slut för detta är en dealbreaker för honom. Vi har varit tillsammans i flera år. Vi har sex 1-3 ggr vecka. Oralt är jag inte lika förtjust i men brukar göra det två gånger i månaden ungefär, men det är tydligen inte tillräckligt då?
    Jag är bara förbannad nu, att han ens säger så, betyder jag inte mer??
    vad hade ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning
  • Anonym (K)

Hade verkligen inte ödslat en sekund mer på det där förhållandet. Jag kan tycka att det är lite väl överdrivet att lämna för det. Inga avsugningar kan jag förstå är en deal breaker, men detta? Låter väldigt ytligt.

Gör dig själv en tjänst och gå bara vidare. Avbryt all kontakt. Ge han absolut ingenting.

• Meddelande borttaget
  • StudierKemi
    Anonym (??) skrev 2024-10-05 23:00:07 följande:
    Han vill göra slut pga avsugning

Så min pojkvän sa ikväll när jag ville ha sex, men inte oralt att han vill göra slut för detta är en dealbreaker för honom. Vi har varit tillsammans i flera år. Vi har sex 1-3 ggr vecka. Oralt är jag inte lika förtjust i men brukar göra det två gånger i månaden ungefär, men det är tydligen inte tillräckligt då?
    Jag är bara förbannad nu, att han ens säger så, betyder jag inte mer??
    vad hade ni gjort i min situation?

Vilken idiot :( Jag beklagar verkligen, du har inte gjort något fel. I din situation skulle jag gått vidare i livet. Satsa nästa gång på en man/kille med mycket intelligens och empati. Så det inte upprepar sig igen för man valde någon med en ärthjärna... 
  • Anonym (Kiv)

Att bara suga 2 gånger i månaden. Är nästan som det inte existerar något. Tänk om du får bara 2 kramar i månaden. Jag hjälper dig 2 gånger i månaden.  Det är lite för lite.

• Meddelande borttaget
  • Lynx123

Du har helt enkelt råkat ut för en omogen och kanske lite porrskadad person. Gå vidare. Om det är sådant här han värderar högst har ni ändå ingen.framtid.

• Anonym (Bit nästa gång)

Att vilja göra slut med dig (en kvinna som verkar älska sex) för utebliven avsugning känns märkligt.

Jag och min fru är lika frekventa som ni, ibland blir sexet porrigt, ibland bara fokus på en, ibland kärleksfull och sensuellt.

Han måste ha tappat det rejält??? Dumpa honom eller ta en rejäl tugga nästa gång.

• Anonym (Hejhopp)

Han är inte kär i dig och tycker att han är mer värd än dig eftersom han inte kan gå 50% av vägen fram så som du gör för honom. Jag hade lämnat på eget bevåg. Finns mycket bättre killar där ute som kommer att respektera dig! 

• Anonym (Mmm)

Jag hade lämnat honom. Du ska inte gå med på något som du inte vill för att göra honom glad! Du förtjänar någon som behan dig med respekt 

• Anonym (Mmm)
    Anonym (Mmm) skrev 2024-10-06 13:24:54 följande:

Jag hade lämnat honom. Du ska inte gå med på något som du inte vill för att göra honom glad! Du förtjänar någon som behan dig med respekt 

Behandlar dig med respekt ska det vara. Han är egoistisk
Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning