• MrKudos

Han vill göra slut pga avsugning

Om en tjej inte vill ta satsen i munnen så gör jag slut, både med dejter och med kks.

Så att göra slut med någon som inte ens gillar att suga av en är en självklarhet, i alla fall för mig, och borde vara det för alla män.

Ni män som inte gör slut i sådana lägen är konstiga, hur tänker ni?

• MrKudos

Vet inte om du är kvinna (?) men jag antar det utifrån din kommentar...

Annars hade du vetat att det är väldigt väldigt få kvinnor som inte vill ta satsen (i alla fall min) i munnen.

Så att jag behövt avsluta något pga det har hänt ett fåtal gånger, men då tvekar jag inte och det borde inte andra män göra heller.

• MrKudos
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:21:06 följande:
    Är det därför du är 44 år och fortfarande singel?
    Vet inte om du är kvinna (?) men jag antar det utifrån din kommentar...

Annars hade du vetat att det är väldigt väldigt få kvinnor som inte vill ta satsen (i alla fall min) i munnen.

Så att jag behövt avsluta något pga det har hänt ett fåtal gånger, men då tvekar jag inte och det borde inte andra män göra heller.
  • MrKudos
    Anonym (K) skrev 2024-10-06 20:32:03 följande:
    Tror jag säkert. Jag tar satsen i munnen förutsatt att mannen äter nyttigt och dricker ordentligt. Dessutom ska han slicka mig ofta och länge i gengäld. 

Men hade jag varit 44 år och singel hade jag nog inte varit så pass petig att jag dumpat en annars fin man för att han inte svalde min sprutorgasm. Däremot hade jag dumpat en man som har som krav att jag ska svälja hans sats. 
    Vi har uppenbarligen olika prioriteringar i livet ;)

Men jag håller med dig om att sex ska vara ömsesidigt givande och tagande.
  • MrKudos
    EpicF skrev 2024-10-06 20:21:02 följande:
    Att komma på efter flera år att det är en dealbreaker är märkligt. 
    Ja skulle vara intressant att veta varför!

Han kanske har först nu har insett att det är riktigt viktigt för honom, eller har vetat det länge men först nu vågar ställa ultimatum?

Kanske har han gymmat eller förbättrat sitt liv på något sätt som gör homom mer självsäker, men ibland räcket det med att snacka med polare över en öl om deras sex för att komma på nya tankar.
  • MrKudos
    EpicF skrev 2024-10-06 20:43:17 följande:
    Hade inte tagit din sats i munnen och vet fler som inte hade gjort det. 
    Hur vet du det när du inte vet vem jag är,

tänk om... vi kanske redan har legat med varandra
Svar på tråden Han vill göra slut pga avsugning