• Anonym (Matilda)

    Vaginal orgasm

    Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 


    Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 

  • Svar på tråden Vaginal orgasm
  • SannnaB

    Jag förstår dig. Många män tror att det bara är att köra in den så går det för en men så är det inte. Nej mina skönaste orgasmer har jag fått med kvinnor. 

  • Giftskåneman

    Vad😱 Är det inte dokumentärer de visar på nätet?😱 Skämt åsido, min uppfattning är det är fler kvinnor som inte får orgasm vid penetration än de som får det

  • Anonym (Matilda)

    Men eller hur? Jag har försökt förklara det men för honom är de tydligen jättekonstigt. 


     

  • SannnaB
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:35:19 följande:

    Men eller hur? Jag har försökt förklara det men för honom är de tydligen jättekonstigt. 


     


    Många män tror det är så tyvärr men så är det inte. Oftast föredrar jag att bli slickad. 
  • Anonym (Matilda)
    SannnaB skrev 2024-10-04 12:37:35 följande:
    Många män tror det är så tyvärr men så är det inte. Oftast föredrar jag att bli slickad. 
    Hur kan han då påstå att det vart så för ett 50-50 tal kvinnor han haft sex med?? 
  • SannnaB
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:42:20 följande:
    Hur kan han då påstå att det vart så för ett 50-50 tal kvinnor han haft sex med?? 
    För dom kanske det var så men det betyder inte att det är så för alla.
  • Giftskåneman
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:42:20 följande:
    Hur kan han då påstå att det vart så för ett 50-50 tal kvinnor han haft sex med?? 
    Nog lögn för att du ska känna att det är ditt fel, och inte hans för han är kass i sängen.
  • Kunniglingvist

    Betvivlar att karln gett andra kvinnor orgasm. Han förstår väl inte bättre än att se bjudit på en show för hans del, obrydsa att det i sin tur skulle ge han en orimlig tilltro på sin egen förmåga att behaga sina kvinnor utan ansträngning

  • Anonym (Såg faktiskt en skriva)
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:28:50 följande:
    Vaginal orgasm

    Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 


    Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 


    Jag såg faktiskt en kvinna skriva att om män inte hade några penisar så skulle de kanske lära sig att tillfredsställa en kvinna-"typ att det vore bättre" att de ej hade det. (Är själv man)
  • Anonym (Njut)

    Ja det är hemskt med män som inte vet hur kvinnliga kroppen fungerar, också lite sorgligt med vuxna kvinnor som verkar tro att vaginal orgasm nästan är en fantasi snarare än verklighet. Orgasm är inte den ena partens ansvar utan bådas, så att känna sin kropp är A och O för att få full njutning. :)

    Jag är en kvinna på 35 år som tidigt upplevde att vaginal orgasm är den allra, allra bästa och tycker det känns sorgligt att så många tycks gå miste om detta. 

    Till er som är villiga att lära er och inte är helt säkra på att det absolut inte går för just er så kommer här lite tips för att uppnå detta fantastiska:

    Du behöver något att föra upp i slidan, penis, dildo/annan sexleksak eller en partners fingrar.
    Se till att vara ordentligt upphetsad första gången så blir det lättare att känna vart den sköna punkten sitter, behövs det så använd glidmedel.
    Vid användande av partners penis så var gärna överst, antingen att han sitter och du rider eller vanlig ridning att han ligger ner. Se till att penis trycker mot främre slidväggen och styr takten så det blir skönt för dig.
    Använder du dildo/leksak så använd gärna en som är lite böjd och se till att den böjda delen är riktad framåt så det blir lite tryck i främre slidväggen, dra ut och in som vid samlag så toppen gnider mot slidväggen hela tiden.
    Med fingrar så är det lite svårt att nå på sig själv så använd din partners, denne för in två fingrar och böjer dessa så fingertopparna gnuggar mot främre slidväggen cirka 3-4 cm upp i slidan, in och ut men hela tiden trycka mot slidväggen.

    Försök njuta och slappna av, dock kan man behöva knipa ibland, känn efter vad som känns bäst! Lyckas ni kommer ni inte bli besvikna och då kommer det också vara mycket lättare nästa gång! 

Svar på tråden Vaginal orgasm