• Anonym (Matilda)

Vaginal orgasm

Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 

Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 

• Svar på tråden Vaginal orgasm
  • Anonym (f)
    Anonym (Njut) skrev 2024-10-04 13:35:24 följande:

text

Som om det du beskriver inte är något som de flesta försökt...
    Låter mest nedlåtande tbh
  • Giftskåneman
    Anonym (Njut) skrev 2024-10-04 13:35:24 följande:

Ja det är hemskt med män som inte vet hur kvinnliga kroppen fungerar, också lite sorgligt med vuxna kvinnor som verkar tro att vaginal orgasm nästan är en fantasi snarare än verklighet. Orgasm är inte den ena partens ansvar utan bådas, så att känna sin kropp är A och O för att få full njutning. :)

Jag är en kvinna på 35 år som tidigt upplevde att vaginal orgasm är den allra, allra bästa och tycker det känns sorgligt att så många tycks gå miste om detta. 

Till er som är villiga att lära er och inte är helt säkra på att det absolut inte går för just er så kommer här lite tips för att uppnå detta fantastiska:

Du behöver något att föra upp i slidan, penis, dildo/annan sexleksak eller en partners fingrar.
    Se till att vara ordentligt upphetsad första gången så blir det lättare att känna vart den sköna punkten sitter, behövs det så använd glidmedel.
    Vid användande av partners penis så var gärna överst, antingen att han sitter och du rider eller vanlig ridning att han ligger ner. Se till att penis trycker mot främre slidväggen och styr takten så det blir skönt för dig.
    Använder du dildo/leksak så använd gärna en som är lite böjd och se till att den böjda delen är riktad framåt så det blir lite tryck i främre slidväggen, dra ut och in som vid samlag så toppen gnider mot slidväggen hela tiden.
    Med fingrar så är det lite svårt att nå på sig själv så använd din partners, denne för in två fingrar och böjer dessa så fingertopparna gnuggar mot främre slidväggen cirka 3-4 cm upp i slidan, in och ut men hela tiden trycka mot slidväggen.

Försök njuta och slappna av, dock kan man behöva knipa ibland, känn efter vad som känns bäst! Lyckas ni kommer ni inte bli besvikna och då kommer det också vara mycket lättare nästa gång! 

Tycker du gjort rätt i att ge instruktioner
  • Anonym (Njut)
    Anonym (f) skrev 2024-10-04 13:42:51 följande:
    Som om det du beskriver inte är något som de flesta försökt...
    Låter mest nedlåtande tbh
    Menar absolut inte att vara nedlåtande, ber om ursäkt om det uppfattas så. Tänkte mest att om en enda person tar till sig av dessa tips (kvinna som man) så var det värt att skriva! Känns så märkligt att det är så otroligt många kvinnor som verkligen inte kan komma alls av vaginal penetration när de fysiska förutsättningarna finns i våra kroppar men jag kanske bara har tur med min kropp.
    Det är frivilligt både att läsa min text och att prova tipsen! 
    Kanske finns det någon man som läser och lär sig något nytt annars om alla kvinnor redan provat detta. 
  • Giftskåneman

Om jag förstått det rätt, rätta mig gärna, så precis innan kvinnan får orgasm ska det kännas som plötslig kissnödighet och att det gör ni kämpar emot och inte får orgasm?

• Lynx123

De fejkade säkert och han trodde på det. Trist att han har så.dålig koll och brist på.inkännande.

• Anonym (Matilda)
    Lynx123 skrev 2024-10-04 14:25:34 följande:

De fejkade säkert och han trodde på det. Trist att han har så.dålig koll och brist på.inkännande.

Han säger att han kände knipwt o därmed kan avgöra att det var en orgasm. Men jag kan oxå knipa så det skulle vara lätt att fejka 
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:28:50 följande:
    Vaginal orgasm

Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 

Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 

Han har antagligen inte så mycket erfarenhet eller har blivit lurad av tjejer som fejkat mycket. Skrattande
    En gentleman ser till att kvinnan blir tillfredställd och får njutning oavsett.
  • Anonym (Njut)
    Giftskåneman skrev 2024-10-04 14:17:28 följande:

Om jag förstått det rätt, rätta mig gärna, så precis innan kvinnan får orgasm ska det kännas som plötslig kissnödighet och att det gör ni kämpar emot och inte får orgasm?

Ja det kan kännas som att man är kissnödig eftersom att blåsan sitter där vägg i vägg typ, kan förstå att vissa inte gillar den känslan och därför har svårt att komma men har man lyckats en gång så blir det lättare sen att känna igen känslan.
    Jag brukar tömma blåsan innan sex om jag har möjlighet, då är det lättare att slappna av.
  • Anonym (Abcdef)

Jag har hört att det är vanligt att kvinnor fejkar och det är klart alla män tror att de är bäst i sängen då. Sluta sabba för varann tjejer!

Svar på tråden Vaginal orgasm