• Anonym (Matilda)

Vaginal orgasm

Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 

Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 

• Svar på tråden Vaginal orgasm
  • Anonym (tjej18)
    Giftskåneman skrev 2024-10-04 19:19:24 följande:
    Nog ovanligt att få orgasm vid sug, häftigt
    Ja fast då har jag varit rejält kåt innan också.
  • Anonym (Hmmm...)
    Giftskåneman skrev 2024-10-04 19:31:07 följande:

Ändå häftigt, aldrig upplevt det, bara läst det

Hahaha. Nej det är inte penisen i munnen som gör det, det är givetvis att man smeker sig själv samtidigt eller är i position 69 Det är den stimulansen...inte penisen i munnen som gör det, För helskotta...;D ;D 
  • Giftskåneman

Har chattad kvinnor som sagt de kan få det utan att röra sig själv när det går för mannen

• Anonym (Porrskadad)
    Giftskåneman skrev 2024-10-04 20:13:17 följande:

Har chattad kvinnor som sagt de kan få det utan att röra sig själv när det går för mannen

Tror du på det själv? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Njut)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2024-10-04 19:18:18 följande:

Nej nu behöver jag testa om det här funkar utan klit**** stimulation. Hur gör jag för att inte han skall komma för jag misstänker att det tar tid?

Ja det kan ju vara ett problem om inte mannen "håller ut", därför hjälper det mycket att man är ordentligt upphetsad redan innan alternativt att man får fortsätta rida efter att han kommit (om han fortfarande är hård). Om han ligger ner och man sitter över kan det hjälpa att luta sig lite bakåt så penis kommer åt på rätt ställe men jag tycker det är allra lättast om han sitter upp i soffan, på en stol eller liknande för då sitter man oftast rakare och hamnar i "rätt" position. :) 
  • Anonym (Matilda)

Jag bad inte om tips. 

• Anonym (xxx)
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-05 08:07:33 följande:

Jag bad inte om tips. 

Va tråkigt att du träffat på en sån...enkel man som inte fattar läget. Det finns ju bättre män. 
    Ibland blir jag förvånad över människors avsaknad av känsla, vett och förnuft. Jag tappar hakan..
  • Anonym (Såg faktiskt en skriva)

Jag har uppfattat det så att kvinnor, och åt det hållet argumenterar också sexologer, föredrar sex där penis inte är involverad. Någon sexolog menade ungefär att annat sex "bör vara huvudrätten" snarare än penetration.

Och jag är man.

• XDX
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-04 12:28:50 följande:
    Vaginal orgasm

Hur kan det vara möjligt att en man på över 50 år tror att det räcker med att köra in kuken så får tjejer orgasm? 

Han har haft många kvinnor ändå men är uppriktigt förvånad att jag inte får orgasm av penetration. Tydligen alla andra har fått de. Han kan heller inte förstå varför han ens ska penetrera mig då det tydligen inte ens är skönt ?
    Nä så less på män. 

Låter spontant inte som en bra älskare. Finns massor av män som inte är som han. 

Brukade du komma vaginalt med andra män? Brukade de tycka att det var skönt att ligga med dig? 
  • Anonym (Matilda)
    XDX skrev 2024-10-05 15:16:59 följande:
    Låter spontant inte som en bra älskare. Finns massor av män som inte är som han. 

Brukade du komma vaginalt med andra män? Brukade de tycka att det var skönt att ligga med dig? 
    Jag har aldrig kommit vaginalt o det har aldrig vart en diskussion om varför jag inte kan de?.
  • cosinus

Nu har jag ingen aning om hur många kvinnor procentuellt som får orgasm vaginalt men man vet ju bara sin egen verklighet. Jag har varit med min man sen vi var väldigt unga och han kan säkert tro att det funkar så eftersom jag funkar så. Men han skulle ju å andra sidan aldrig tillstå att han provat sig igenom halva stan. 

antingen har han lyckats hitta av kvinnor som får det i det antal han säger - vilket kanske är osannolikt 

eller så är antalet mycket mycket mindre och han bara haft såna som kan det

eller så är han lurad.

Spelar ju eg ingen roll, det stora problemet är ju att han inte lyssnar på hur du vill ha det och hur du fungerar.

• XDX
    Anonym (Matilda) skrev 2024-10-05 15:23:47 följande:
    Jag har aldrig kommit vaginalt o det har aldrig vart en diskussion om varför jag inte kan de?.
    Vad vill du med denna tråd och vad förväntar du dig eller hoppas på av den? 
  • Anonym (JJ)
    XDX skrev 2024-10-05 15:50:50 följande:
    Vad vill du med denna tråd och vad förväntar du dig eller hoppas på av den? 
    Kanske lite förståelse men det känns som att tråden blir kapad av att andra ska tipsa varandra om sexställningar när det inte var det TS var ute efter.
    Hon vill väl att killen ska inse att sex (samlag) kan vara skönt utan att man kommer. Känns som att en del män har svårt att förstå det. Man ska ju inte behöva känna press att man måste komma för hans skull. 
  • Anonym (Njut)
    Anonym (JJ) skrev 2024-10-05 16:12:27 följande:
    Kanske lite förståelse men det känns som att tråden blir kapad av att andra ska tipsa varandra om sexställningar när det inte var det TS var ute efter.
    Hon vill väl att killen ska inse att sex (samlag) kan vara skönt utan att man kommer. Känns som att en del män har svårt att förstå det. Man ska ju inte behöva känna press att man måste komma för hans skull. 
    Fast detta är ju ett diskussionsforum så då borde det väl vara fritt fram att diskutera ämnet i sig, alla måste inte klappa ts på ryggen bara för att det kanske är det hon är ute efter. Dock så är det ju de de flesta i tråden gjort så hon borde ändå vara nöjd.

Sen håller jag helt och fullt med om att mannen ts legat med tycks vara en riktig knöl som inte lyssnar på vad ts säger. Behöver hon mer än penetration och dessutom säger det så får han snällt acceptera att det är så.

Jag blev mest förundrad av att det verkade vara ett faktum att det absolut inte går att få orgasm av enbart penetration och att många män är korkade som inte fattar det. Så konstigt att många kvinnor verkar anse att männen ska fatta vad som fungerar för just dem men hur ska de veta det när alla är olika? Det är inte enbart mannens ansvar att se till att kvinnan får orgasm, ofta hjälps man ju åt att ge mannen sitt och såklart gäller detsamma för kvinnan, man hjälps åt och har själv ett ansvar för sin egen njutning.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Njut) skrev 2024-10-05 16:51:18 följande:
    Fast detta är ju ett diskussionsforum så då borde det väl vara fritt fram att diskutera ämnet i sig, alla måste inte klappa ts på ryggen bara för att det kanske är det hon är ute efter. Dock så är det ju de de flesta i tråden gjort så hon borde ändå vara nöjd.

Sen håller jag helt och fullt med om att mannen ts legat med tycks vara en riktig knöl som inte lyssnar på vad ts säger. Behöver hon mer än penetration och dessutom säger det så får han snällt acceptera att det är så.

Jag blev mest förundrad av att det verkade vara ett faktum att det absolut inte går att få orgasm av enbart penetration och att många män är korkade som inte fattar det. Så konstigt att många kvinnor verkar anse att männen ska fatta vad som fungerar för just dem men hur ska de veta det när alla är olika? Det är inte enbart mannens ansvar att se till att kvinnan får orgasm, ofta hjälps man ju åt att ge mannen sitt och såklart gäller detsamma för kvinnan, man hjälps åt och har själv ett ansvar för sin egen njutning.

Det är ingen som har sagt att det inte går att komma på det sättet, jag vet att många kvinnor kan det. Men inte alla och alla som inte gör det tycker inte det är viktigt att slå knut på sig själva för att försöka heller .. Har man aldrig gjort det och vill försöka så visst , då är det ju jättebra att man kan få tips av andra.. men tolkade det inte som att det var det TS var ute efter i den här tråden så då kanske det är bättre att starta en egen tråd? 

Jag har aldrig gjort det och känner till exempel absolut inget behov av att försöka göra det nu.. jag är gravid och glad att vi ens kan ha sex utan att det gör för ont , det ger mig mycket (närhet osv) även om jag inte kommer. Man vet aldrig , när barnen är vuxna kanske jag kommer känna ett större behov av att prova nya saker (eller så blir det tvärtom) men just nu är det verkligen inte nummer ett i mitt liv, jag njuter av sexet som det är och skulle tycka det var väldigt jobbigt om min sambo skulle ?kräva? att jag kommer för att göra honom nöjd. 

Jag förstod det som att hon vill att killen ska förstå att alla kvinnor inte kommer av vaginalt samlag och att man kan njuta av det även om man inte kommer. Det är inte så att det är meningslöst att ha sex för att man inte kommer , jag skulle bli väldigt ledsen om min sambo hade sagt så till mig, att han inte tycker det är nån mening om jag inte kommer. Jag tycker inte om att bli slickad heller utan jag tycker mest om vanligt sex ..och jag kan komma själv med vibrator. Jag är nöjd med det och det jag tror är viktigt är att både kvinnor och män förstår att alla inte vill samma sak. 

• Anonym (Ui)

Nej, alla andra har inte fått det. Det tror han bara. 

Svar på tråden Vaginal orgasm