Pojkvännen ställde in dejt. Kommer inte ses på 1 vecka. Är jag orimlig som är jätteledsen?
Jag har PMS just nu så medveten att jag nog överreagerar och ursäkta om jag låter löjlig men jag behöver lite perspektiv. Elaka kommentarer undanbedes.
Jag har PMS just nu så medveten att jag nog överreagerar och ursäkta om jag låter löjlig men jag behöver lite perspektiv. Elaka kommentarer undanbedes.
Japp du är en dramaqueen som är orimligt ledsen. Självcentrerad af.
Jag känner igen mig i dig på det sättet att jag också har svårt att emotionellt förstå att man inte vill vara med den person man är kär i då man går igenom en livskris. För mig är det jätteviktigt i en relation av många olika anledningar. Jag tycker att du ska vid lämpligt tillfälle prata om hur han vill bli bemött i liknande situationer. samtidigt tycker jag matt även du ska berätta vad som är viktigt för dig. Det är inte värt någon relation att tappa sig själv i relationen i väntan på att den andra. Ni är lika viktiga båda två för att det på lång sitt ska vara en fin relation..
Lycka till och ta hand om varandra
Jag känner igen mig i dig på det sättet att jag också har svårt att emotionellt förstå att man inte vill vara med den person man är kär i då man går igenom en livskris. För mig är det jätteviktigt i en relation av många olika anledningar. Jag tycker att du ska vid lämpligt tillfälle prata om hur han vill bli bemött i liknande situationer. samtidigt tycker jag matt även du ska berätta vad som är viktigt för dig. Det är inte värt någon relation att tappa sig själv i relationen i väntan på att den andra. Ni är lika viktiga båda två för att det på lång sitt ska vara en fin relation..
Lycka till och ta hand om varandra
Själv drabbas jag hårt känslomässigt under PMS. Så jag har en regel för mig själv. Tänk inte för mycket och ta inga viktiga beslut under PMS.
Så hade det hänt mig hade jag sagt. Släpp det just nu. Låt PMS:en lägga sig. Stötta din pojkvän och låt dina egna känslor stå lite vid sidan ett par dagar.
Sen kan du känna efter och se om det var en lika stor grej som du känner att det är nu.
Sen har du självklart rätt att bli ledsen. Men tillåt dig vara ledsen för att ni inte fick ses och gör sen något som gör dig glad :)
Håller med, min svägerska är en av mina bästa vänner och jag skulle bli otroligt ledsen om hon blev sjuk, hon är som en syster för mig... Men, så är det tydligen inte för alla.
Jag tror du får ta ett steg tillbaka om din kille har det jobbigt nu, Ts. En vecka går fort, fortsätter han ställa in så får du ta den diskussionen då. Ge honom lite space och försök finnas där om han vill prata.
Hur har det gått?
Hur har det gått?