Pojkvännen ställde in dejt. Kommer inte ses på 1 vecka. Är jag orimlig som är jätteledsen?
Jag har PMS just nu så medveten att jag nog överreagerar och ursäkta om jag låter löjlig men jag behöver lite perspektiv. Elaka kommentarer undanbedes.
Jag har PMS just nu så medveten att jag nog överreagerar och ursäkta om jag låter löjlig men jag behöver lite perspektiv. Elaka kommentarer undanbedes.
Jag drabbades av cancer...är cancerfri nu...o mitt barn klarade inte av att gå på sina aktiviteter trots att h*n älskade dem.
Klarade precis av skolan.
Det är inte bara den sjuka som drabbas av ångest, panik, rädsla osv o det tar på krafterna.
Att din pojkvän inte orkade att träffa dig, har inte med hans känslor för dig att göra, utan han är fylld av jobbiga känslor.
Han klarade helt enkelt inte av att ge dig det du behövde just nu.
Förstår att dina hormoner är uppåt väggarna, jag var själv en riktig kossa när jag hade mensen, men jag hoppas att du någonstans förstår att det är nu du ska va en bra o stöttande flickvän.
Du har rätt till sina känslor, men någon han håller av kan komma att dö, vad är då en vecka....?
Ja, du överreagerar och ja, man kan ha känslor fast man inte orkar/vill ses.
Ja, du överreagerar.
Det är nog det här du behöver bearbeta för det kommer inte att fungera i längden att bli så ledsen för att mannnen ställer in, särskilt när han har väldigt legitima skäl.
Det kan bero på att du är oerfaren som du skriver eller någon tidigare erfarenhet som du behöver bearbeta.
Jag hade väldigt jobbig separationsångest när jag var yngre och insåg till slut att det handlade om att jag förlorade min mamma som barn. Jag fick stark ångest när jag inte visste vara mina anhöriga och vänner var men så kan man ju inte leva och framför allt inte utsätta andra för.
Även om din pojkvän inte har en nära relation med systerns man så ser han ju sin syster gå igenom en fruktansvärd tid. Han behöver vara med sin familj och du måste acceptera det.
Min syster fick cancer och jag höll på att gå under fullständigt. Jag höll ihop och var stark när hon behövde mig under sjukdomstiden men när hon blev frisk och faran var över kraschade jag i en tung depression och blev sjukskriven i ett halvår.
Det är en sjukdom som drabbar alla runtom. Det är nog svårt att förstå om man inte har varit där.
Så här!
PMS är överjävligt! Punkt. Ni kommer att ha det bra nästa gång ni ses. Klart att du får känna en besvikelse över att ni inte träffades idag.
men det är sunt att han lyssnar på sina egna signaler.
Andas, pmsen kommer gå över. Jag hade förjävlig pms, trodde att livet var slut!