Upp till kamp mot prussiluskorna
Anonym (Jjj) skrev 2024-09-29 22:32:02 följande:
Det finns olika anledningar att börja jobba med det men för mig handlade det faktiskt bara om pengar, jag var 21 år gammal med ett litet barn när jag började , hade ganska nyligen lämnat pappan och pluggade på komvux, blev tipsad av en kompis. Jag var livrädd från början men sen vande man sig. Även om man skulle velat (och det ville jag inte) fick man absolut inte träffa gästerna utanför så det var inte för att träffa folk. Jag tycker absolut inte det är fel att diskutera relationer och sex eller olika läggningar här men det är skillnad att diskutera det och att skriva om det på det sättet som folk gör i runktrådar eller när de försöker göra om en seriös tråd till runktråd. Det är inte diskussioner , det är sexchatt. Inte ens sexdelen är till för sånt. Det är ett diskussionsforum.
Och angående det sista stycket där.. Vad säger du om att kvinnor skriver att hon skulle vilja bli creampiad utav 5 människor. Och någon hårt arbetande man svarar "det kanske skulle kunnat varit något?"
Då blir han direkt klassad och bombarderad här inne som en runkpelle.. Och det är typ på den nivån det är här inne.