Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Upp till kamp mot prussiluskorna

Cartjan1 skrev 2024-09-28 17:27:06 följande:
     måste vara fel. Finns sällan gråa nyanser i samtalen längre och stämningen blir lätt otrevlig och ibland nästan aggressiv och folk börjar anmäla inlägg och trycker ner och jag vet inte vad. Anklagelser varvat med antaganden kastas hit och dit...
    Jag kan garantera dig att det bara är såhär inne på svenska forum. Jag vet inte vilka fan det är som jämnt ska hålla på.. Om det är kineser som har infilterat våra forum eller om det är svenskar och "svenskar" själva som beter sig som en lort..

Men man blir avstängd om man skriver som en vanlig svensk på svenska forum.. Jag har gjort lite tester senaste månaden.. Skriver man något på engelska forum kan folk faktiskt ha ett samtal. Men det går ej inne på något svenskt forum. 

Man blir avstängd och dömd av andra så fort man säger hej här så.
  • Anonym (A)
    Anonym (A) skrev 2024-09-28 18:24:50 följande:
    Jag kan garantera dig att det bara är såhär inne på svenska forum. Jag vet inte vilka fan det är som jämnt ska hålla på.. Om det är kineser som har infilterat våra forum eller om det är svenskar och "svenskar" själva som beter sig som en lort..

Men man blir avstängd om man skriver som en vanlig svensk på svenska forum.. Jag har gjort lite tester senaste månaden.. Skriver man något på engelska forum kan folk faktiskt ha ett samtal. Men det går ej inne på något svenskt forum. 

Man blir avstängd och dömd av andra så fort man säger hej här så.
    Nu kommer vissa av dessa folk vilja ursäkta sig och vilja ursäkta sig med att det går till så när man trollar.

Men nej, jag kan garantera att ni är så låg stående och ointelligenta varelser att ni inte ens vet vad en trollning Är för något.
  • Anonym (A)
    Cartjan1 skrev 2024-09-28 22:09:32 följande:
    Då skiljer våra upplevelser åt. Jag hänger mer i utländska forum än svenska pga mina intressen och jag upplever faktiskt att det är ganska lika i likvärdiga forum om än om olika saker som triggar. Däremot så finns det såklart många forum som inte är så men där blir det svårare att jämföra för de är oftare mer nischade och då blir stämningen en annan.
    Okej.. Ett av mina tester var att ge ett tips till en med psykisk ohälsa... Jag skrev ett långt inlägg och förklarade mina tankar om en situation jag själv har tagit mig ur. Jag fick 100 tummar upp.. Fick skämt tillbaka av riktiga jävla sköningar..

Jag såg en som skrev om samma sak på ett svenskt forum.. Så jag skrev exakt samma inlägg tillbaka fast på svenska då jag ville hjälpa även han.. Och jag fick 40 tummar ner och alla verkade vara butthurt.?

Svaren som jag fick var i stil med "Öhhhh SOM om DU Vet NÅGOT"..

Det är något fel i huvudet på er här om något... 

Och det sker bara inne på våra Svenska forum?
  • Anonym (A)
    Anonym (Samlad skara) skrev 2024-09-29 06:44:26 följande:

Dock är det många som skapar sin egen verklighet. Är det snusk så är det en man som skriver, oavsett nick.

Precis så... Kvinnorna blir så butthurt över att höra det här, att de inte fattar att de är så långt upp i sina egna foliehattar att dom attackerar helt normala människor numera också.. 

(för att störa ert lilla like battle)
  • Anonym (A)
    Anonym (Samlad skara) skrev 2024-09-29 19:06:53 följande:
    Precis! Dock har jag inte tummat upp eller ner ett enda inlägg i tråden. Men mina åsikter är tydligen kontroversiella.. vissa gillar det och andra inte.
    Ja det är konstigt det där! Tycker inte det var så illa skrivet alls, mer att du bara rapporterade något som flera av oss andra sett här också.

Men minst fyra stycken tycker iaf att det är O-möjligt?
  • Anonym (A)
    Anonym (A) skrev 2024-09-29 19:12:53 följande:
    Men minst fyra stycken tycker iaf att det är O-möjligt?
    Typ: "Nä Jaa har inte gjort något." *blåser upp och springer runt*
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Läs på) skrev 2024-09-29 20:01:12 följande:
    Sexchattande är emot reglerna på detta forum. Sånt får man göra i PM och inte i öppna trådar. 
    Grattis första inlägg btw.. xD
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna