Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Läs på) skrev 2024-09-29 20:23:51 följande:
    Enbart påpekat hur reglerna ser ut och att du som medlem har skyldighet att följa dessa. 
    Det vi gör här i tråden är att ha en diskussion om det, och det är du rätt så dålig på.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Läs på) skrev 2024-09-29 20:36:51 följande:
    Du om någon diskuterar inte nåt vidare bra själv så igen, kasta inte sten i glashus. 
    Who? Regelbok? 
  • Anonym (A)
    Anonym (Jjj) skrev 2024-09-29 20:57:01 följande:

Kan ju tala om för dig då att det var absolut inte för att det var kul utan det är ett jobb som man får betalt för så det var helt enkelt för att tjäna pengar , så brukar det vara med jobb och just det är ett jobb som man ofta tjänar ganska bra på. Det roliga isåfall var väl kollegorna , har fått vänner för livet men annars var det inte speciellt mycket roligt med det jobbet.  

Sexchatt och cam har jag också gjort mot betalning och det är väl inget fel att hålla på med sånt om man gillar det men jag tycker det är märkligt att försöka göra det just här. Har man inte råd att betala för det finns det säkert sidor där man kan göra det gratis med likasinnade. Och speciellt om man är kvinna är det extra märkligt att hålla på med det här, man skulle definitivt kunna göra det gratis nån annanstans och antagligen till och med ta betalt för att göra det. 

Familjeliv är faktiskt inte till för det. Diskussioner om sex är en annan sak och det är inte det jag pratar om. Dessutom förstör ni ju seriösa trådar om sex. Minns att det var nån kvinna som hade någon sjukdom eller skada så att hon hade svårt att ha analsex (inget jag själv gillar men inget fel att gilla det) och bad om råd , några skrev att hon skulle kontakta vården och be om hjälp för sina besvär men så var det nån som skrev : Varför vill du ha analsex , är det för att din fitta är härligt stor och uttöjd? Tycker du att det är trevligt att skriva sånt till exempel när nån har problem och ber om hjälp? 

Tack för ett härligt och intressant svar. Och nu vill jag breaka ner det, men det kommer att ta tid, du har tre punkter jag vill diskutera..

"Ett jobb som man får betalt för. Kollegor" Sure, men du ville säkerligen en massa annat också. Som att lära dig någonting om något, kanske träffa lite folk?  

"Sexchatt och cam om man gillar det, men märkligt att göra det här." Varför det? Det sker ju långt inne i sex delen utav forumet? 

"Familjeliv är faktiskt inte till för det." Inte? det sista jag ser er diskutera här inne är typ blöjbyten. Det mesta som diskuteras här är relationer, olika läggningar. Möten eller sex..  
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Prussiluskor, upp till kamp mot pervotroll) skrev 2024-09-29 22:27:11 följande:
    Hon är den enda riktigt vettiga människan i den serien. 
    Hon är dum i huvudet och försökte också kidnappa och ta vårdnaden om allas stackars Pippi. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna