• Anonym (Kvinnoforumet)

Stänga män ute från sexforumet?

Börjar ni kvinnor tröttna på män här på sexforumet? Blir det lite tjatigt med alla dessa kuktrådar m.m.?
    Tycker du att det vore bra om män, åtminstone för en tid, vore utestängda från det här forumet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?
  • Tukt
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-20 18:40:05 följande:
    Nej men så bryr jag mig heller inte om det så mycket. Det är du som klagar
    Bara för att man påpekar ett problem, så behöver det inte vara att klaga.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maria)
    Tukt skrev 2024-10-20 19:22:29 följande:
    Bara för att man påpekar ett problem, så behöver det inte vara att klaga.
    Påpeka ett problem, klaga, kalla det vad du vill men då får du också visa vad som är problem med det. Att du gissar att vissa är troll betyder ingenting.
  • Anonym (nm)

man borde sätta alla kåta män på en pråm långt ute i havet så kunde de sitta där och dra i sina patetiska penisar fram och tillbaka...

• Anonym (Kvinna 40 +)

Eller så lägger alla sexhatare bara ner att läsa här. Jag är kvinna själv och ni representerar inte mina åsikter eller min syn på sex. Trist att se manshat och mobbning på ett vuxet forum. Jag vill ta del av mäns åsikter och synpunkter och runkpellar och annat jag inte vill läsa är jag kapabel att sortera bort själv. 

• Anonym (Kvinna 40 +)
    Anonym (nm) skrev 2024-10-20 23:03:54 följande:

man borde sätta alla kåta män på en pråm långt ute i havet så kunde de sitta där och dra i sina patetiska penisar fram och tillbaka...

Får jag följa med på pråmen och ha alla för mig själv 🤣
  • Anonym (Man 40+)
    Anonym (Kvinna 40 +) skrev 2024-10-21 07:45:09 följande:
    Får jag följa med på pråmen och ha alla för mig själv 🤣
    Haha ditt eget lilla harem! Finns det en liknande pråm med kvinnor så åker jag gärna med på den :)
  • Anonym (anonym)
    Tukt skrev 2024-10-20 17:32:12 följande:
    Det är väl mer ett faktum att folk som vill trolla eller bete sig illa använder sig av anonyma nick. Mycket av det som trådstarten handlar är just män som använder anonyma nick och försöker framstå som kvinnor.
    Ja, det är visserligen en nackdel med anonymiteten, men jag tycker ändå att fördelarna med att undvika obehagliga meddelanden i inboxen och kunna diskutera intima saker anonymt överväger.
  • Anonym (anonym)

Jag tycker att det vore fel att stänga ute alla män bara för att det finns en minoritet som inte kan bete sig. När man diskuterar sex kan det också vara värdefullt att få mäns perspektiv på olika aspekter av sexlivet.

• Tukt
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-20 22:38:49 följande:
    Påpeka ett problem, klaga, kalla det vad du vill men då får du också visa vad som är problem med det. Att du gissar att vissa är troll betyder ingenting.
    Att påpeka ett problem är väl det hela idén med diskussionsforum. Sedan om du och jag har avvikande åsikter vad det gäller anonyma inlägg anonyma inlägg en annan. Så man kunde ju önska att du diskuterade i stället för att bara racka ned på det en skriver. Exempelvis som #78 här ovan.
Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?