• Anonym (Kvinnoforumet)

Stänga män ute från sexforumet?

Börjar ni kvinnor tröttna på män här på sexforumet? Blir det lite tjatigt med alla dessa kuktrådar m.m.?
    Tycker du att det vore bra om män, åtminstone för en tid, vore utestängda från det här forumet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?
  • Anonym (Nej. Det skadar forumet)

Jag vill lära mig mer om män och hur de tänker rent generellt. Det finns många trådstarter och inlägg från män som jag tycker är intressanta. 
    Ibland tycker jag också att det är kul, och förhoppningsvis till någon nytta, att svara på mäns frågeställningar.

De trådar som jag inte gillar, eller inlägg i trådar, tycker jag är ganska enkelt att sortera bort eller bara strunta i.

För mig överväger fördelarna.
    Nackdelarna kan jag välja att strunta i.

Och hur skulle det se ut om vi diskuterade det omvända, att vi kvinnor skulle uteslutas och vara förbjudna i en viss avdelning?
    Vart skulle vårt kära forum ta vägen om vi började med sådana saker?

• Anonym (M)
    Anonym (Ve) skrev 2024-10-20 09:47:44 följande:
    Man börjar ogilla män för att dom inte visar samma intresse, hjälper lika mycket, inte uppskattar henne på samma sätt när hon blir äldre.

Män upplever samma sak när man åldras, men skillnaderna är större hos kvinnor.
    Ja män blir de på ett annat sätt de bryr sig mindre för de börjar ju se vad som gjort nytta i livet å inte så de lägger mer energi på de saker som spelar roll! Skulle ja säga,
  • Anonym (Maria)
    Tukt skrev 2024-10-19 22:39:37 följande:
    Samtidigt fuckar den "anonymiteten" upp hela forumet.
    Nej 
  • Tukt
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-20 15:44:59 följande:
    Nej 
    Jo.
  • Anonym (Maria)
    Tukt skrev 2024-10-20 16:59:12 följande:
    Jo.
    Det blir inte sant bara för att du tycker det
  • Tukt
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-20 17:12:07 följande:
    Det blir inte sant bara för att du tycker det
    Det är väl mer ett faktum att folk som vill trolla eller bete sig illa använder sig av anonyma nick. Mycket av det som trådstarten handlar är just män som använder anonyma nick och försöker framstå som kvinnor.
  • Anonym (Maria)
    Tukt skrev 2024-10-20 17:32:12 följande:
    Det är väl mer ett faktum att folk som vill trolla eller bete sig illa använder sig av anonyma nick. Mycket av det som trådstarten handlar är just män som använder anonyma nick och försöker framstå som kvinnor.
    Då kan du anmäla det om du orkar. Folk är inte troll bara för de skriver saker som provocerar andra. Det blir ju bara anklagelser om du inte har bevis.
  • Tukt
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-20 18:24:10 följande:
    Då kan du anmäla det om du orkar. Folk är inte troll bara för de skriver saker som provocerar andra. Det blir ju bara anklagelser om du inte har bevis.
    Har du bevis för att folk inte trollar eller medvetet provocerar?
  • Anonym (Maria)
    Tukt skrev 2024-10-20 18:34:50 följande:
    Har du bevis för att folk inte trollar eller medvetet provocerar?
    Nej men så bryr jag mig heller inte om det så mycket. Det är du som klagar
Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?