• Anonym (Kvinnoforumet)

Stänga män ute från sexforumet?

Börjar ni kvinnor tröttna på män här på sexforumet? Blir det lite tjatigt med alla dessa kuktrådar m.m.?
    Tycker du att det vore bra om män, åtminstone för en tid, vore utestängda från det här forumet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?
  • Anonym (Ve)
    SannnaB skrev 2024-10-20 08:20:13 följande:

Ja kanske för en tid i alla fall. Hade varit mycket härligare om det bara fanns kvinnor på forumet ett tag. 

Män som identifierar sig som kvinnor då? Skulle dom få vara på sexforumet? 
  • SannnaB
    Anonym (Ve) skrev 2024-10-20 08:31:00 följande:
    Män som identifierar sig som kvinnor då? Skulle dom få vara på sexforumet? 
    Det är lite av en gråzon tycker jag. Jag känner att kvinnor uppför sig på ett annat sätt än män. 
  • Anonym (Ve)
    SannnaB skrev 2024-10-20 08:33:10 följande:
    Det är lite av en gråzon tycker jag. Jag känner att kvinnor uppför sig på ett annat sätt än män. 
    Eller så kategoriserar du dom som uppför sig dåligt som män och dom som uppför sig bra som kvinnor. Hur kan du säkert veta om det är en man eller kvinna som skriver?
  • SannnaB
    Anonym (Ve) skrev 2024-10-20 08:38:40 följande:
    Eller så kategoriserar du dom som uppför sig dåligt som män och dom som uppför sig bra som kvinnor. Hur kan du säkert veta om det är en man eller kvinna som skriver?
    Det kan man ju aldrig säkert veta men kvinnor brukar inte till exempel prata om kukstorlekar. 
  • Anonym (M)

De e väl inte mö seriöst i sexforumet över lag, å kvinnor pratar väl om de de vil ändå, å e det en man som skriver något helt meningslöst e de väl bara å bläddra vidare de tröttnar ju på damm torr tråd, å livet går vidare:)

• Anonym (Ve)
    SannnaB skrev 2024-10-20 08:40:29 följande:
    Det kan man ju aldrig säkert veta men kvinnor brukar inte till exempel prata om kukstorlekar. 
    Jag vet kvinnor som gör det. Dessutom är det enklare att prata om sådana saker när det är ett anonymt forum, så då kan man passa på, eller? Du bar egentligen inga som helst belägg, utan går enbart på vad just du känner.
  • SannnaB
    Anonym (Ve) skrev 2024-10-20 08:45:15 följande:
    Jag vet kvinnor som gör det. Dessutom är det enklare att prata om sådana saker när det är ett anonymt forum, så då kan man passa på, eller? Du bar egentligen inga som helst belägg, utan går enbart på vad just du känner.
    Är det fel att utgå ifrån vad jag känner? Belägg hit och belägg dit. Nej jag kanske inte har belägg.
  • Anonym (Ve)
    SannnaB skrev 2024-10-20 08:47:36 följande:
    Är det fel att utgå ifrån vad jag känner? Belägg hit och belägg dit. Nej jag kanske inte har belägg.
    Det är inte fel att gå på vad man känner och upplever. Oavsett om det kan vara både rätt och fel. Men att kvinnor känner saker kring män generellt är ok på detta forum, men motsatsen gör en hel del kvinnor på detta forum helt galna.

Jag tycker det är helt ok, men det borde gå åt båda håll.

Nu behöver inte du vara den som statuerar detta exempel, du är säkert en vettig tjej, men det finns troligtvis även kvinnor som ställer frågor om sex och snoppar.
  • Anonym (M)

Ofta e de medel ålders kvinnan som e bittra på livet å ogillar allt vad män är, man märker de så väl på jobbet å samhället, de behöver gnälla av sig lite å de vet att de börjar bli gamla så de står å väger om de ska va unga eller bara va gamla, å de blir männens fel!

• Anonym (Ve)
    Anonym (M) skrev 2024-10-20 09:05:09 följande:

Ofta e de medel ålders kvinnan som e bittra på livet å ogillar allt vad män är, man märker de så väl på jobbet å samhället, de behöver gnälla av sig lite å de vet att de börjar bli gamla så de står å väger om de ska va unga eller bara va gamla, å de blir männens fel!

Man börjar ogilla män för att dom inte visar samma intresse, hjälper lika mycket, inte uppskattar henne på samma sätt när hon blir äldre.

Män upplever samma sak när man åldras, men skillnaderna är större hos kvinnor.
Svar på tråden Stänga män ute från sexforumet?