Letrozole, följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Åh underbart!!! Håller tummarna!
Själv var jag på VUL idag och fick veta att jag hade 1 ledande äggblåsa på 18mm och gyn sa att jag borde ha ägglossning de närmsta dagarna. Dock har jag 0 tecken på det i övrigt. Apparna säger ägglossning om 8 dagar. Vi får väl se 😂
Nu kommer min ägglossning! Positivt test, vilket innebär ägglossning inom 2 dagar!
Förra cykeln kom ägglossningen på cykeldag 21 och nu cykeldag 18. Hoppas det tar sig nu ❤️
Härligt hoppas verkligen detta är månaden som det går vägen för dig, själv ska jag på VUL om exakt en vecka 😀
Tagit 2 tabletter Letrozol så tre kvar, hoppas verkligen på att detta funkar nu 😀
Tagit 2 tabletter Letrozol så tre kvar, hoppas verkligen på att detta funkar nu 😀
Jag är gärna med i tråden. Äter min första kur letrozol nu eftersom jag har oregelbunden mens. Ska kolla med VUL i slutet på nästa vecka om kroppen svarar på tabletterna