Letrozole, följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Grattis till er som blivit gravida och heja er som kämpar på!
Vi försöker få vårt första barn. Jag har PCOS och ingen naturlig ägglossning så jag ska testa letrozol för första gången om några veckor efter en kur med Provera. Har tidigare tagit Primolut men Provera ska tydligen ge fler biverkningar? Har någon av er tagit det?
Ska bli spännande med letrozol, funkar det inte efter 6 försök blir det ivf. Jag är 36 så har inte allt tid i världen på mig direkt. Jobbigt med all väntan med utredning först som tog flera månader...
Välkommen!
Jag tog Provera för första gången förra månaden, och jag fick inga biverkningar. 😊
Sådär nu har jag äntligen fått tag på fertilitetsmottagningen, var supersvåra att få tag på 77 samtal tutade upptaget sen äntligen lyckades jag komma till telefonsvararen så jag kunde lämna meddelande om att bli uppringd. Fick tid på torsdag kl 13.30 för ultraljud på cykeldag 15.
Känner mig rätt duktig idag, berättar för en kompis, min syster och chef angående ägglossninsstimuleringen. Känner mig så lättad på något sätt. Och dessutom skönt att chefen vet om det då jag behöver vara från jobbet vissa gånger för ultraljud osv.
Sådär dagens VUL avklarat. Hade en äggblåsa på 16.5 och han räknade ut att ägglossning kommer ske på måndag. Så bara hoppas på att ägget släpper 😍
Sådär dagens VUL avklarat. Hade en äggblåsa på 16.5 och han räknade ut att ägglossning kommer ske på måndag. Så bara hoppas på att ägget släpper 😍
Hej tjejer!
Jag gjorde nyligen ett tidigt vul för att bekräfta graviditeten men där fanns inget förutom en tom hinnsäck och mitt hcg var inte heller nämnvärt högt. Jag känner mig extremt orolig men ska på ett nytt vul imorgon fm och lämna blod igen. Håll tummarna ❤️
Hej tjejer!
Jag gjorde nyligen ett tidigt vul för att bekräfta graviditeten men där fanns inget förutom en tom hinnsäck och mitt hcg var inte heller nämnvärt högt. Jag känner mig extremt orolig men ska på ett nytt vul imorgon fm och lämna blod igen. Håll tummarna ❤️
Hej tjejer!
Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.
Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️
Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.